K zákazníkovi prostřednictvím mobilního telefonu

Na trhu, kde více než 6 milionů lidí nosí u sebe mobilní telefon zapnutý zpravidla osm, deset i více hodin denně představují SMSky obrovský komunikační potenciál využitelný nejen pro marketing. Platforma Anny Way zpracovala více než 120 000 SMS zpráv během jediné marketingové soutěže.

Aplikace služeb Anny Way společnosti Fincom Materna Communications ukazují, že oblíbené krátké textové zprávy SMS mohou být efektivním nástrojem pro komunikaci mezi firmou a zákazníkem. Potvrzují to zkušenosti společnosti Ahold ze soutěže "Šťastná sedma", v rámci které mohli zákazníci hypermarketů minulý měsíc tipovat formou SMS zprávy a vyhrát některou z více než 40 tisíc cen, ale i první výsledky z právě probíhající akce "SMS Ježíškovi" pro zákazníky značky ETA, kteří mohou získat slevu až 100%.

"Na trhu, kde více než 6 milionů lidí nosí u sebe mobilní telefon zapnutý zpravidla osm, deset i více hodin denně představují SMSky obrovský komunikační potenciál využitelný nejen pro marketing," uvedl Martin Košut, výkonný ředitel společnosti Fincom Materna Communications a dodal, "platforma Anny Way Information Centra nám umožňuje implementovat specifický algoritmus soutěže či jiné aplikace nezávisle na tom, kterou mobilní síť využívá soutěžící, a přitom zajistit dostatečnou kapacitu systému pro nárazový provoz i automatizované vyhodnocování na základě dat ze systémů klienta."

Úkolem soutěžících v SMS soutěži "Šťastná sedma" společnosti Ahold bylo uhodnout co nejpřesněji počet nakupujících v daný den ve zvoleném hypermarketu. Soutěžící posílali své tipy SMS zprávou a SMS aplikace - na základě dat z informačního systému společnosti Ahold - vyhodnotila nejpřesnější tipy a zaslala soutěžícím zprávu o výhře. Součástí zprávy byl i unikátní výherní klíč, kterým se soutěžící musel prokázat při převzetí výhry.

"Naším záměrem bylo, aby účast v soutěži byla pro naše zákazníky jednoduchá a přitom zábavná, proto jsme se rozhodli použít oblíbené SMS zprávy", poznamenal Pavel Klaška, marketingový ředitel společnosti Ahold a dodal: "Ukázalo se, že si naši zákazníci na tento způsob komunikace rychle zvykli a řada z nich se zapojila do soutěže i opakovaně. Chtěli bychom brzy na tento úspěšný projekt komunikace se zákazníky prostřednictvím SMSek navázat i v nejbližší budoucnosti."

 www.fincomgroup.net
tisková zpráva

Článek ze dne 13. prosince 2001 - čtvrtek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux
Aktuální články

DNS obhájila prvenství a získala ocenění...

Multimediální zásuvky s konektory HDMI, ...

Nová řešení podpory dostupnosti různorod...

Moderní digitální kancelář bez šanonů

Současné a budoucí IT trendy na konferen...

Zálohování firemních dat s dvojnásobnou ...

Co je nového v české verzi Dynamics NAV ...

Projekt NEN je ušit na míru IT společnos...

Jak na ochranu dat o tržbách

Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšova...

Mobilní bankovnictví ohrožuje SMS malwar...

Konference SUSE Expert Days 2017 pro pří...

Malý přenosný bluetooth reproduktor Polk...

Odpovědnost za ochranu dat zákazníků je ...

Digitální transformace s podporou VMware...

Co je nového v Dynamics NAV 2017

Jaká jsou rizika nepromyšleného výběru ř...

Digitalizace v IT průmyslu je klíčovým t...

NEN představuje inovace v tunelování IT ...

HSI potvrzuje své přední postavení na tr...