logo itpoint.cz

Která z agentur bude marketingovým a reklamním zástupcem GTS Czech ?

Vítězná agentura by měla převzít marketingové a reklamní aktivity firmy - celkový finanční objem zakázky může přesáhnout až 100 milionů korun.

Agentury Dorland a Leo Burnett mají být podle zatím nepotvrzených informací ve finále výběrového řízení na reklamní agenturu, které v listopadu 2000 vyhlásila společnost GTS. O vítězi výběrového řízení by se mělo rozhodnout v nejbližších dnech. Z dostupných informací je zřejmé, že celkový finanční objem zakázky může přesáhnout  100 milionů korun. Vítězná agentura by měla převzít marketingové a reklamní aktivity firmy.

Tříkolového výběrového řízení se zúčastnilo 16 reklamních agentur, přičemž do druhého kola jich postoupilo pět - Lowe Lintas GGK, Fabrika, Leo Burnett, Publicis a Dorland. Ve finále by se ale měly utkat již jen výše zmíněné agentury Leo Burnett a Dorland.

Tiskové oddělení GTS jednoznačně nepotvrdilo, ale ani nevyvrátilo uvedené informace. Potvrdilo však, že do druhého kola postoupilo pět reklamních agentur a že o vítězi se v nejbližší době má skutečně rozhodnout.

Akciová společnost GTS Czech vznikla koncem ledna letošního roku sloučením firem GTS Czech Net, GTS Inec a Dattel. K obchodně-marketingovému spojení těchto firem však došlo již v únoru loňského roku. GTS je alternativním telekomunikačním operátorem, který poskytuje hlasové, datové a internetové služby. Vlastníkem firmy je společnost Global TeleSystems Inc., která patří
k předním mezinárodním telekomunikačním společnostem zaměřeným na poskytování internetových a komunikačních služeb.

 Česká informační agentura
pk

Článek ze dne 5. března 2001 - pondělí

Cool letní akce datového centra Coolhousing