logo itpoint.cz

Martina Řeháková - nová posila ve společnosti eTel

Manažerkou Servisu pro klienty společnosti eTel Česká republika, poskytovatele telekomunikačních služeb pro firemní klientelu, se v těchto dnech stala Martina Řeháková.

Praha, 18. září 2001 - Manažerkou Servisu pro klienty společnosti eTel Česká republika, poskytovatele telekomunikačních služeb pro firemní klientelu, se v těchto dnech stala Martina Řeháková.

 Mgr. Martina Řeháková

Mgr.Martina Řeháková (1968) pracuje ve společnosti eTel od září 2001. Po ukončení studií Filozofické fakulty Palackého Univerzity v Olomouci pracovala 5 let jako Account Manager v reklamní společnosti. Své zkušenosti z oblasti budování struktury oddělení péče o zákazníky, implementace CRM systému a zpracování, udržování a spoluvytváření procesů Customer Care získala ve společnosti Contactel, kde dva roky pracovala na pozici Customer Care Supervisor a posléze pak na pozici Customer Care Process Manager.

"Ve své dosavadní profesní kariéře jsem byla neustále v kontaktu se zákazníky či klienty. Při řešení pracovních problému jsem se naučila dívat se na věci kolem sebe jejich očima a tento pohled pak co nejvíce využívat při tvorbě Customer Care Programů," komentuje své zkušenosti Martina Řeháková. Při své práci se chce soustředit zejména na rozvoj personalizovaného přístupu schopného obsloužit specifické potřeby korporátní klientely.

Martina Řeháková je vdaná, bezdětná. Hovoří anglicky, německy a rusky a mezi její koníčky patří výtvarné umění, rocková hudba a in-line skating.

 www.etel-group.com/czech/frameset.html
tisková zpráva

Článek ze dne 19. září 2001 - středa