logo itpoint.cz

Novou řadu služeb pro kontaktní centra představily na veletrhu CeBIT společnosti Genesys Telecommunications Laboratories a Deutsche Telekom

Nabízený balík služeb zahrnuje síťová řešení včetně systémové integrace a k tomu navazující průběžnou podporu a poradenství.

Firmy Deutsche Telekom a Genesys tak mohou za pomoci platformy "Intelligent Network", která umožňuje spojit libovolný počet kontaktních center, poskytnout podnikům všechny výhody centrálně řízeného kontaktního centra integrujícího jak hlasové, tak internetové komunikační kanály.

Nabízené řešení firmy Deutsche Telekom nazvané "Contact Routing Solutions" využívá celou produktovou řadu G6 firmy Genesys. Propojení kontaktních center zároveň umožňuje efektivně využít všechny dostupné operátory, a to bez ohledu na lokalitu konkrétního centra. Velkým podnikům Deutsche Telekom poskytne kompletní řadu řešení G6 od Genesys spolu se službami podporou platformy "Intelligent Network", dále se službami systémové integrace, s nonstop službami servisní podpory či konzultačními službami.

Deutsche Telekom je podle příjmů za rok 2000 největší evropskou telekomunikační společností a jeden z největších světových poskytovatelů telekomunikačních služeb. Genesys Telecommunications Laboratories Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, je předním poskytovatelem univerzálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke kompletnímu řízení vztahu se zákazníky.

 Česká informační agentura
ph

Článek ze dne 28. března 2001 - středa

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů