Oskar představil novou generaci hlasové samoobsluhy

Po vytočení čísla *077 mohou Oskarovi zákazníci obsluhovat svůj telefonní účet s dosud nevídaným pohodlím a rychlostí ...

Od pondělí 26. listopadu mohou Oskarovi zákazníci využívat služeb nové, podstatně zdokonalené Hlasové Samoobsluhy. Zjišťování stavu telefonního účtu, kontrola došlých plateb či aktivace nových služeb bude nyní díky zcela přepracovanému systému menu a novým ovládacím prvkům mnohem snažší a rychlejší, a tím i praktičtější a komfortnější.

Hlasová Samoobsluha má proti jiným metodám obsluhy účtu řadu výhod. Funguje 24 hodin denně, sedm dní v týdnu a 365 dní v roce. Dává tedy zákazníkovi naprostou svobodu času a místa. Je strojově přesná a neomylná, spolehlivě zaktivuje všechny služby, o něž klient požádá.

Nejvýraznější změnou je zavedení zcela nového menu Můj Oskar, na něž se zákazník dostane stiskem klávesy 1 z hlavní nabídky. V rámci tohoto menu přibyly zejména položky " Můj účet " a " Mé služby ". Pomocí první z nich je možné například zjistit momentální výši měsíčního účtu nebo detaily o třech posledních fakturách a platbách. Uživatelé Oskarty si zase mohou ověřit aktuální výši kreditu a dobu, kdy vyprší. V sekci " Mé služby " může každý zákazník velmi snadno aktivovat a deaktivovat služby jako Oskamarádi, podrobné účtování nebo třeba Omezení identifikace na lince volajícího (CLIR).

Přístup k těmto položkám menu chrání Hlasová Samoobsluha čtyř až šestimístným osobním heslem.

Nová Hlasová Samoobsluha přináší i tyto další inovaceb:

  • nová nápověda, dostupná po stisku klávesy * kdekoliv v sekci Můj Oskar. Když například zákazník zjišťuje stav svého účtu a stiskne
  • hvězdičku, dostane se mu vysvětlení, co jednotlivé položky účtu vlastně znamenají
  • přehlednější struktura celého menu, založená na spotřebitelském průzkumu
  • nový design, kopírující intuitivní organizaci internetové samoobsluhy
  • automatické zapamatování klientova komunikačního jazyka

"Žádný jiný operátor v České republice nenabízí svým zákazníkům tolik možností, jak jednoduše a pohodlně ovládat služby nabízené v síti Oskar," uvedl Fred Hrenchuk, viceprezident IS/IT, péče o zákazníky a přímého prodeje. "Nová generace hlasové samoobsluhy náš náskok opět zvyšuje."

Možnosti samoobslužného ovládání telefonního účtu a služeb u Oskara :

Služba Oskar  Eurotel  Paegas  Poznámka
Hlasová Samoobluha  Ano Ano Ne* * jen pro uživatele předplacené služby
Internetová Samoobsluha  Ano Ne* Ano * jen pro business zákazníky
Často kladené otázky Ano Ne Ne "Ptejte se" na www.oskarmobil.cz

 www.oskarmobil.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 29. listopadu 2001 - čtvrtek

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů
Aktuální články

Profesionální bezdrátový prezentační sys...

Bezpečný a transparentní FORPSI cloud

Výzva operátorům ke změně cenové politik...

Budeme mít férové operátory i ceny za mo...

Ne všechna volání z ciziny jsou roaminge...

DNS obhájila prvenství a získala ocenění...

Multimediální zásuvky s konektory HDMI, ...

Nová řešení podpory dostupnosti různorod...

Moderní digitální kancelář bez šanonů

Současné a budoucí IT trendy na konferen...

Zálohování firemních dat s dvojnásobnou ...

Co je nového v české verzi Dynamics NAV ...

Projekt NEN je ušit na míru IT společnos...

Jak na ochranu dat o tržbách

Dynamics 365 pomáhá obchodníkům zlepšova...

Mobilní bankovnictví ohrožuje SMS malwar...

Konference SUSE Expert Days 2017 pro pří...

Malý přenosný bluetooth reproduktor Polk...

Odpovědnost za ochranu dat zákazníků je ...

Digitální transformace s podporou VMware...