logo itpoint.cz

Oskarova informační samoobsluha

Ojedinělá technologie od firmy RightNow Technologies umožňuje jako první ve střední a východní Evropě zákazníkům Oskara získat interaktivním způsobem odpověď na jejich dotazy na internetové adrese www.oskarmobil.cz .

Oskar od včerejšího dne nabízí nové služby Oskarovy samoobsluhy - "Zeptejte se Oskara". Ojedinělá technologie od firmy RightNow Technologies umožňuje jako první ve střední a východní Evropě zákazníkům Oskara získat interaktivním způsobem odpověď na jejich dotazy na internetové adrese www.oskarmobil.cz .

"Zeptejte se Oskara nám dává unikátní a velmi účinný nástroj v péči o zákazníky. Důležitým faktem je, že se systém sám "učí" od zákazníků a naši zákazníci potom sami rozhodují, co je pro ně v tu chvíli důležité" řekla Francinne Hansen, ředitelka oddělení péče o zákazníky.

Zákazníci na Oskarových stránkách mimo jiné naleznou databázi otázek a odpovědí seřazených podle toho, co je nejvíce zajímá. Systém přitom neustále aktualizuje pořadí otázek podle průběžného zájmu. Klienti také mohou ohodnotit užitečnost otázky a spolupodílet se tak na vytváření celého systému.

V případě, že zákazníci nenajdou odpověď na svůj dotaz v běžné databázi, mohou zaslat své otázky přímo na oddělení péče o zákazníky, případně kontrolovat své dotazy v sekci "Mé dotazy". Všechny takto zaslané dotazy systém buď automaticky odpoví nebo je přidělí některému z operátorů. Pokud odpověď nebude v databázi nalezena, operátoři ji po zpracování mohou doplnit prostým kliknutím myši.

Přehled základních možností :

  1. Zákazník má k dispozici seznam dotazů, který je seřazen dle četnosti.
  2. Zákazník může zvolit odpověď na dotaz nebo několika způsoby prohledávat databázi.
  3. Další možnost: Napsat Oskarovi - a Oskar připraví odpověď.
  4. Zde vidíte jak vypadá konkrétní odpověď. V případě, že odpověď není v databázi, systém případně operátor ji zpracují a automaticky zařadí.
  5. Zákazník má má možnost kontroly nad svými dotazy: Moje dotazy.
  6. Vyhodnocením uspokojivosti odpovědi zákazník pomáhá při zdokonalování odpovědí.

Po získání licence na provozování duální mobilní sítě GSM 900/1800 v říjnu roku 1999 se Český Mobil a.s. stal třetím mobilním operátorem v České republice. Komerční provoz zahájil 1. března 2000 s označením služeb Oskar. Do začátku roku 2001 vstoupil Oskar s více než 300.000 zákazníky a stal se tak nejúspěšnějším mobilním operátorem GSM v počátečním roce své činnosti v České republice.

Český Mobil patří do skupiny telekomunikační společnosti Telesystem International Wireless (TIW). TIW je dynamicky se rozvíjející globální operátor mobilních telekomunikačních sítí s více než 4,8 miliony zákazníků po celém světě. Akcie TIW jsou kótovány na torontské burze ("TIW") a na burze Nasdaq ("TIWI").

TIW buduje panevropskou specializovanou digitální mobilní radiotelekomunikační síť (ESMR) prostřednictvím své dceřiné společnosti Dolphin Telecom. Kromě analogových služeb SMR ve Velké Británii, Francii, Německu, Belgii, Španělsku a Portugalsku nabízí společnost Dolphin Telecom ve Velké Británii rovněž služby ESMR.

TIW je strategickým partnerem páté největší brazilské telekomunikační skupiny a v rámci svých aktivit ve střední a východní Evropě je předním poskytovatelem mobilních služeb GSM v Rumunsku. Po obdržení licence v říjnu roku 1999 se stala rychle se rozvíjejícím duálním GSM operátorem v České republice.

 www.oskarmobil.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 20. března 2001 - úterý

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů