logo itpoint.cz

Počet hovorů na zelené lince 0800 123456 překročil za půl roku 2 milióny

Již přes 2 milióny požadavků zákazníků zpracovali zaměstnanci Telefonických center služeb (TCS) ČESKÉHO TELECOMU, a.s., od začátku roku 2001 do konce června.

Již přes 2 milióny požadavků zákazníků zpracovali zaměstnanci Telefonických center služeb (TCS) ČESKÉHO TELECOMU, a.s., od začátku roku 2001 do konce června.

Více než 22 % procent volajících přitom vyhledává informace o vyúčtování a detailním výpisu hovorů, 17,3 % dotazů se týká telekomunikačního provozu a služeb, speciálně na službu Memobox se informuje asi 14,2 % ze všech zákazníků. Pracovníci TCS nyní vyřizují asi 18 tisíc požadavků denně, což v porovnání s loňským rokem představuje nárůst o téměř 25 %. Většina zákazníků (88 %) je obsloužena na této bezplatné lince bez čekání.

Zákazníci si mohou prostřednictvím TCS objednat například přípojku euroISDN, Kartu X, Memobox, Internet OnLine či Zelenou linku. Nechybí ani možnost získat informace o účtování telekomunikačních poplatků, doplňkových službách k hovorům, detailním rozpisu hovorů, telekomunikačním provozu a dalších produktech.

Telefonická centra služeb vznikla v prosinci roku 1998 v Ústí nad Labem, Praze, Českých Budějovicích a Ostravě. Tato čtyři moderní pracoviště obsluhují zákazníky v celé České republice. Na bezplatné telefonní lince 0800 123456 vyřizuje požadavky volajících celkem 435 pracovníků, přičemž jen od začátku roku 2001 vzrostl jejich počet o 188.

Zaměstnanci TCS absolvují speciální tréninkové programy, aby byli během telefonického rozhovoru schopni správně zjistit potřeby zákazníků a odborně na jejich dotazy odpovídat. K tomu musí znát kromě široké škály softwarových systémů především ucelenou nabídku produktů a služeb.

V současné době ČESKÝ TELECOM i nadále posiluje kapacitu a okruh působnosti Telefonických center služeb, která jsou jeho hlavním komunikačním a prodejním kanálem. Obdobné řešení je běžné u většiny světových telekomunikačních operátorů. Telefonická centra umožňují lépe vyhovět potřebám zákazníků - jak domácnostem, tak i menším a středně velký firmám - a slouží jako jeden z důležitých nástrojů telemarketingu. Jejich prostřednictvím jsou zákazníci informováni o nových produktech a službách, které si mohou zároveň přímo objednat či nechat zavést.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 11. července 2001 - středa