logo itpoint.cz

Profesionály chce oslovit nová značka Paegas Professional

Pod novou značkou Paegas Professional hodlá operátor sítě mobilních telefonů RadioMobil propagovat své služby pro firemní klientelu

Pod novou značkou Paegas Professional hodlá operátor sítě mobilních telefonů RadioMobil propagovat své služby pro firemní klientelu. "V jejím rámci nabízíme velkým firmám služby Privátní podnikové sítě, Paegas Locator, Paegas Direct a Paegas SMSC Direct," řekl na dnešní tiskové konferenci marketingový ředitel společnosti Robert Chvátal. Zároveň RadioMobil přichází s nabídkou služeb pro střední a menší firmy.

"Do jednoho měsíce zprovozníme novou službu Privátní síť, kterou chceme oslovit především malé a střední firmy. Těm v rámci Paegas Professional nabízíme i službu Paegas Locator," uvedl Chvátal, který se domnívá, že právě nabídka společnosti pro malé a střední firmy je na českém trhu zcela ojedinělá. V rámci Privátní sítě je možné sestavit vlastní číselný plán pro všechny zaměstnance a vybrané obchodní partnery a tato čísla pak lze volat pomocí zkrácené volby. Další výhodou má být možnost jednoduchého odlišení pracovních hovorů od soukromých. Službu Privátní síť je možné ovládat pomocí internetové aplikace Paegas Click Profil. "Ve snaze oslovit i nejmenší firmy jsme zvolili cenu aktivace 170 korun na každou SIM kartu, měsíční poplatek za jednu SIM kartu pak činí 30 korun," upřesnil Chvátal. Operátor v rámci služby nabízí i Paegas SIM kartu, která má kromě standardních parametrů nahrány i aplikace Paegas E-mail a Paegas Locator, přičemž zůstává možnost nechat si na ně nahrát další aplikace. Pro velké firmy jsou pak určeny služby Paegas Direct a Paegas SMSC Direct, umožňující přímé propojení digitální podnikové ústředny s ústřednou sítě GSM Paegas, respektive pevné propojení komunikačního serveru zákazníka s centrem SMS zpráv Paegas.

Každý klient služeb Paegas Professional má podle Chvátala zajištěn individuální přístup - dostane se mu speciální péče ve značkových prodejnách, mohou ho přímo osobně navštívit zaměstnanci RadioMobilu a vybrat mu nejvhodnější řešení včetně individuální cenové nabídky. Pod novou značkou tak bude RadioMobil ve větší míře nabízet přístupy, které dříve ve vztahu k velkým klientům používal neveřejně. Druhý největší mobilní operátor na českém trhu tak zároveň hodlá zaútočit na svého staršího konkurenta Eurotel, který má firemních zákazníků zatím výrazně více.

 Česká informační agentura

Článek ze dne 5. června 2001 - úterý

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů