logo itpoint.cz

Reklamní kampaň na službu QUICK.cz získala bronzovou EFFIE 2001

Série tří spotů posadila novou službu v horizontu několika měsíců na druhé místo v počtu uživatelů bezplatného Internetu v České republice.

Reklamní kampaň na bezplatný přístup na Internet - Nebuď šnek, buď quick - získala na konci minulého týdne významné ocenění v soutěži o efektivní reklamu EFFIE 2001, která je pořádána v licenci americké Marketingové asociace, N.Y.

Série tří spotů posadila novou službu v horizontu několika měsíců na druhé místo v počtu uživatelů bezplatného Internetu v České republice. Dnes je již připojeno k této službě více než 400 000 uživatelů a jejich počet neustále stoupá.

Internet OnLine získal dále na reklamním festivalu Golden Drum v Portoroži stříbrnou paličku za TV spot QUICK Formule.

S tiskovou kampaní Gamezone se IOL zařadili na short list v kategorii Reklamní kampaně.

Uvedené reklamní kampaně pro IOL připravuje reklamní agentura MARK BBDO, která se díky těmto oceněním umístila na 6. místě z celkového počtu 82 agentur.

 www.iol.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 22. října 2001 - pondělí