logo itpoint.cz

Siemens spustil českou verzi produktových internetových stránek, které sjednocují celosvětovou nabídku společnosti v rámci globální strategie Siemens Mobile

Cílem je zamezení šíření dezinformací a špatných interpretací technických údajů. Zdroj informací a podkladů je jen jeden a ten je nyní v rámci celého světa interpretován stejně.

Společnost Siemens spustila na adrese www.my-siemens.com českou verzi produktových internetových stránek, které sjednocují celosvětovou nabídku společnosti v rámci globální strategie Siemens Mobile. Česká republika se stává 33 zemí, která se připojila k projektu My-Siemens.

Uživatelé zde mohou nalézt přehled aktuálních výrobků (mobilní telefony GSM, Gigasety, Eurosety) a informace o jednotlivých produktech. K dispozici jsou i základní technická data, vzájemné porovnání produktů, manuály, downloady software, informace o příslušenství apod. Součástí stránek jsou také informace o servisních službách, které jsou doplněny i o možnost e-mailového kontaktu se servisním střediskem.

"Projekt My-Siemens sjednocuje celosvětově informace o produktech. Cílem je zamezení šíření dezinformací a špatných interpretací technických údajů. Zdroj informací a podkladů je jen jeden a ten je nyní v rámci celého světa interpretován stejně. Naší snahou je globálně vystupovat jako jedna velká skupina – Siemens Mobile," říká Martina Herkusová, marketingová manažerka IC Mobile. Stránky www.my-siemens.com jsou rozděleny na jednotlivé světadíly a dále členěny podle jednotlivých zemí. Informace jsou dostupné v angličtině i v jazyce dané země.

 http://www.pointa.cz - Česká informační agentura
mv

Článek ze dne 7. srpna 2001 - úterý