logo itpoint.cz

Speciální operátorské služby Českého Telecomu

V loňském roce bylo napúř. obslouženo více než 40 tisíc zákazníků Služby pro neslyšící ...

Téměř 43 tisíc zákazníků obsloužil v loňském roce Český Telecom v rámci své telefonní Služby pro neslyšící. "Nejčastěji je využívána pro kontakt neslyšících s rodinou nebo s lékařem," řekl tiskový mluvčí společnosti Vladan Crha. Služba je v provozu nonstop na čísle 0800143143 a umožňuje pomocí psacího telefonu předat zprávu operátorce, která ji pak ve zvolené podobě předá adresátovi.

Mezi další speciální operátorské služby Českého Telecomu patří i Telegrafní služby na čísle 133001, prostřednictvím kterých bylo vloni dodáno téměř 550 tisíc telegramů, z toho přibližně 375 tisíc v rámci České republiky.

V rámci služby Konferenční hovor na čísle 067/7220130 bylo v loňském roce uskutečněno téměř 3000 hovorů, přičemž průměrný počet účastníků v jedné konferenci činil sedm. Počet zúčastněných osob může být mezi třemi až dvanácti, hovory však nelze spojovat z veřejných telefonních automatů ani mobilních telefonů.

 http://www.pointa.cz - Česká informační agentura
pk

Článek ze dne 11. června 2001 - pondělí

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou