logo itpoint.cz

TeleVantage 3.5 - další z řady SW telefonních ústředen přichází na trh v ČR

Systém je určen pro standardní počítače a operační systém Windows NT/2000 a značná flexibilita konfigurace umožňuje rozšíření až na 96 vstupních a 264 pobočkových linek.

Se softwarovou "ústřednou" TeleVantage přichází na český trh známý distributor telekomunikační techniky ISC Communication s.r.o. V současné době probíhá lokalizace SW pro české národní prostředí a testování systému. Už teď Vás však můžeme seznámit se základními informacemi o tomto jistě zajímavém řešení.

TeleVantage je telefonní systém, spojující vlastnosti pobočkové ústředny a možnosti současných počítačových technologií. Od tradičních řešení se liší tím, že jeho základem je software a důsledné použití otevřených standardů.

Je určen pro standardní počítače (u větších instalací v průmyslovém provedení) a operační systém Windows NT/2000. Podle požadavků na připojení k telefonní síti a počet vnitřních poboček je hardware doplněno o komunikační a hlasové desky Dialogic (lze kombinovat jak analogové, tak i digitální přípojky a též přenos hlasu po Internetu). Značná flexibilita konfigurace umožňuje rozšíření až na 96 vstupních a 264 pobočkových linek.

Kromě základních služeb pobočkové ústředny, nabízí TeleVantage svým uživatelům řadu pokročilých funkcí, s nimiž jsme se dosud u menších a středních firem (kterým je produkt zejména určen) příliš nesetkávali. Zahrnuje v sobě, kromě jiného, též plnohodnotnou hlasovou poštu, automatickou spojovatelku a automatickou distribuci hovorů (ACD) pro pracovní skupiny a podniková call centra. Díky vizuální kontrole hovorů a možnosti úplného ovládání z počítače, je přepojování hovorů pro uživatele záležitostí jednoho tlačítka, podobně jako sestavení konferenčního hovoru, pozdržení v holdu nebo příposlech záznamu v hlasové poště. Webové rozhraní umožňuje pomocí internetového prohlížeče vzdálený přístup jak k hlasovým záznamům, tak i ke všem parametrům nastavení, včetně aktuálního přesměrování (služba Follow Me). Integrací s e-mailem (zaslání hlasové zprávy na e-mailovou adresu) je dosaženo skutečného unified messaging systému.

TeleVantage změní způsob Vaší komunikace. Uživatelé jsou efektivnější a zůstávají dosažitelní pro důležité hovory, recepční jsou produktivnější, získávají přehled o účastnících, kteří jsou obsazeni či nechtějí být rušeni. Správa systému se obejde bez nákladných zásahů servisních firem a to i v případě dalšího rozšiřování a změn, neboť ve své podstatě se jedná o standardní PC ve Vaší síti. Tím jsou redukovány náklady na provoz a snižována celková cena vlastnictví.

Od svého uvedení na trh v roce 1998, zaujímá TeleVantage vedoucí pozici mezi řešeními na bázi Windows NT. Vlastnosti systému byli již mnohokrát oceněny, například jako Produkt roku časopisu Computer Telephony Magazine a dalších. Uživateli i odborníky je TeleVantage považován za jeden z nejpokročilejších a nejzdařilejších systémů, které jsou na trhu dostupné.


Artisoft TeleVantage 3.5 - základní technické parametry

Systém je určen pro standardní počítače (u větších instalací v průmyslovém provedení) a operační systém Windows NT/2000. Podle požadavků na připojení k telefonní síti a počet vnitřních poboček je hardware doplněno o komunikační a hlasové desky Dialogic (lze kombinovat jak analogové, tak i digitální přípojky a též přenos hlasu po Internetu).

 www.artisoft.com Kromě základních služeb pobočkové ústředny, nabízí TeleVantage svým uživatelům řadu pokročilých funkcí, s nimiž jsme se dosud u menších a středních firem (kterým je produkt zejména určen) příliš nesetkávali.

Značná flexibilita konfigurace umožňuje rozšíření až na 96 vstupních a 264 pobočkových linek.

Automatická distribuce hovorů (ACD)

Díky ACD skupinám dnes může Vaše call centrum pracovat mnohem efektivněji a navíc, viditelně zvýšit kvalitu této služby pro zákazníka. Hovory lze směrovat například na skupinu obchodníků nebo technické odpory, každá tato skupina může mít jiný vzkaz pro čekající ve frontě. Agent call centra sleduje jednotlivé hovory na svém monitoru a může tak přímo reagovat na situaci. Pomocí automatické spojovatelky a hlasových menu (i víceúrovňových) zajistíte, že hovor bude vždy směrován do správné skupiny.
Statistický nástroj Call Center Reporter™, usnadní veškeré analýzy provozu call centra. Odpovědní vedoucí dostanou podrobné rozbory o výkonech jednotlivých agentů, počtu zpracovaných hovorů nebo například době čekání ve frontě. Díky tomu, že používá pro vytváření přehledů Microsoft Excel®, není problém zvolit Vámi požadovanou úpravu dokumentu a změnit typy použitých grafů podle Vašich potřeb.

Plnohodnotná hlasová pošta

S TeleVantage je uživatelům k dispozici jeden z nejlepších systémů hlasové pošty vůbec - standardně, ne jako doplněk za zvláštní příplatek. Ke každé schránce lze připojit osobní hlasovou vizitku, a zpřístupnit záznamy pro vzdálený přístup. Pomocí klientského programu máte přehled nad uloženými zprávami, každý záznam je identifikován, snadno je můžete ukládat, mazat či předávat dál. Můžete je vyslechnout pomocí telefonu a nebo z reproduktorů Vašeho PC. Můžete využít všech předností prostředí Windows - třídit záznamy, sdílet schránku s ostatními uživateli či skupinami.

Automatická spojovatelka

TeleVantage poskytuje příjemné a efektivní přijetí hovorů automatickou spojovatelkou. Lze ji s úspěchem použít jak na všechny Vaše hovory, tak jen jako alternativu k tradiční spojovatelce na recepci. Určitě se ale uplatní v době mimo pracovní hodiny. Díky hlasovým menu je používání snadné a efektivní. Navíc volající mohou samozřejmě jednotlivé pobočky volit přímo a nebo pomocí seznamu účastníků. Též lze připravit speciální menu pro pracovní skupiny a nebo vytvořit menu víceúrovňové. K dispozici je i možnost nahradit volbu volajícího směrováním podle časového plánu. TeleVantage dokáže rozpoznat faxová volání a směrovat je na příslušnou pobočku.

Identifikace a záznam hovorů

TeleVantage Vám oznámí, kdo volá - každý hovor a nebo záznam je identifikován. Pokud zvednete sluchátko, systém Vám oznámí jméno volajícího. Můžete se rozhodnout, zda hovor převezmete, odešlete do hlasové schránky a nebo zvolíte příposlech. Rozhodnutí je na Vás. Ostatně, veškeré údaje můžete vidět a ovládat na obrazovce počítače. Svým důležitým klientů přidělte přístupový kód - žádný takový telefonát nepromeškáte. Zatímco přichází důležitý hovor, ostatní mohou být v holdu. Je Váš hovor již v hlasové schránce? Jen stiskem tlačítka jej převezmete zpět na svůj telefon. TeleVantage Vám umožňuje zaznamenat hovory, zatímco vyřizujete jiné. Tyto záznamy můžete předat i dalším účastníkům nebo jej poslat jako přílohu emailu. Tyto možnosti oceníte zejména u důležitějších obchodních hovorů. Kolikrát jste již hledali možnost znovu si projít uskutečněnou konverzaci. Ke každému záznamu můžete také přidat svůj komentář.

Směrování hovorů (Follow Me)

Být k zastižení je v dnešním světě komunikací a mobilních kanceláří základem profesionálů. TeleVantage Vám umožní podle potřeby směrovat Vaše hovory na jakékoliv číslo jak v rámci systému, tak i externě (služba Follow Me). Můžete si připravit směrování na svůj mobilní telefon nebo soukromé číslo. Díky vzdálenému přístupu k nastavení není problém aktuální směrování kdykoliv pozměnit podle potřeby. A navíc, díky identifikaci hovoru, se můžete rozhodnout, zda přepojený hovor přijmete či nikoliv. Tím zhodnotíte svůj čas, zejména na cestách. Již nikdy nebudete mimo dosah.

Integrace s e-mailem

Elektronická pošta změnila způsob, jak lidé komunikují. TeleVantage kombinuje to nejlepší z dnešních technologií v oblasti hlasových zpráv, telefonu a e-mailu. Pokaždé, když je Vám zanechán vzkaz ve Vaší hlasové schránce, TeleVantage Vám zašle upozornění pomocí e-mailu nebo pageru, nebo, pokud budete potřebovat, odešle vzkaz přímo do Vaší e-mailové schránky. Tím je dosaženo skutečně unified messaging řešení - všechny zprávy tak naleznete pohromadě.

Ovládání telefonem

TeleVantage není jen pro uživatele počítačů. Většina z pokročilých funkcí systému je dostupná i z každého telefonu. TeleVantage Vám uloženou zprávu oznámí rozsvícením diody a u příchozích volání může zobrazit číslo volajícího na display (u přístrojů odpovídajících CLASS specifikaci). Pomocí přehledných hlasových menu můžete pomocí telefonu uskutečnit konferenční hovor, přesměrovat hovor na jiného účastníka a nebo uvládat Vaši hlasovou schránku. Samozřejmě odkudkoliv. Není třeba si zapamatovávat složité kombinace klávesových zkratek či hledat pomoc u sekretářky.

Grafické uživatelské rozhraní

Díky propracovanému uživatelskému rozhraní v prostředí Windows máte veškerou kontrolu nad probíhajícími hovory a hlasovými zprávami, vše přímo na Vašem počítači - převzetí hovoru, přepojení či konference. Velmi snadno můžete procházet uložené zprávy. Již není nutné hledat žádná telefonní čísla. Díky TeleVantage kliknete na správný kontakt ve Vašem adresáři a budete spojeni.
Pomocí klientské aplikace ovládáte své hovory programově. Přepojení hovoru, podržení v holdu nebo přesměrování na hlasovou poštu. Též konferenční hovor a nebo i jeho záznam - vše jen najedno stisknutí tlačítka. Můžete ovládat více hovorů v jeden okamžik. Můžete zamezit přerušení velmi důležitého hovoru - Vaše sekretářka vždy přehledně vidí, kdo telefonuje či kdo nechce být momentálně rušen.

Internetová telefonie

TeleVantage dokáže směrovat hovory přes Internet pomocí IP brány, založené na standardu H.323. Lze tím snížit náklady na mezinárodní hovory, vyřešit problémy s tradičním vedením a nebo propojit systémy vzdálených poboček Vaší společnosti - volání na pobočku bude stejné jako zavolat kolegovi do vedlejší kanceláře. Stejná technologie Vám umožní obchodně využít další ze strategií e-commerce - přijímat hovory z Internetu. Návštěvníci na Vaší webové stránce tak mohou jen stisknout tlačítko a hovořit přímo s Vaším obchodním oddělením. Koncepce IP bran, které lze v administrátorské aplikaci snadno konfigurovat, umožnuje spojit dva vzdálené systémy TeleVantage. Nastavením odpovídajících přístupových kódů, oprávnění a IP adres se tak ze vzdálených poboček stanou pobočky rovnocenné lokálním.

Přínosné a oceňované řešení

TeleVantage mění způsob Vaší komunikace. Uživatelé jsou efektivnější a zůstávají dosažitelní pro důležité hovory, recepční jsou produktivnější, získávají přehled o účastnících, kteří jsou obsazeni či nechtějí být rušeni. Správa systému se obejde bez nákladných zásahů servisních firem i to i v případě dalšího rozšiřování a změn, neboť ve své podstatě se jedná o standardní PC ve Vaší síti. Tím jsou redukovány náklady na provoz a snižována celková cena vlastnictví.

 http://www.isccorp.com

Článek ze dne 15. března 2001 - čtvrtek