logo itpoint.cz

Tiscali představuje služby Call Centra

Díky novým službám "Call Centra" nabízeným společností Tiscali mohou firmy okamžitě využít desítky telefonních operátorů spolu s rozsáhlými telekomunikačními zdroji i bohatými zkušenostmi společnosti Tiscali pro své telemarketingové aktivity či telefonní prodej.

PRAHA 3. října - České firmy mohou nyní využívat silného spojení lidských a telekomunikačních zdrojů pro účely přímého prodeje a dalších marketingových aktivit prostřednictvím nové služby, kterou nedávno představila vedoucí internetová komunikační společnost Tiscali (dříve World Online).

Díky novým službám "Call Centra" nabízeným společností Tiscali mohou firmy okamžitě využít desítky telefonních operátorů spolu s rozsáhlými telekomunikačními zdroji i bohatými zkušenostmi společnosti Tiscali pro své telemarketingové aktivity či telefonní prodej. Pro oslovení jak stávajících, tak i potenciálních zákazníků mohou firmy využít kterýkoliv z dostupných komunikačních kanálů, stejně jako kombinaci všech kanálů najednou. Jedná se především o telefon, fax, e-mail, webové rozhraní, SMS a běžnou poštu.

Firmy mohou služeb "Call Centra" společnosti Tiscali využívat jak pro "aktivní" kampaně (např. průzkumy trhu, vyplňování dotazníků a shromažďování informací o klientech, přímý prodej zboží, pozvánky na nejrůznější události a soutěže, organizace obchodních návštěv), tak pro "pasivní" kampaně (např. příjem dotazů, stížností a reklamací ze strany zákazníků, zajištění zpětné vazby mezi zákazníkem a společností, příjem a zpracování objednávek).

Vedle zajištění operátorů a technologických zdrojů nezbytných pro realizaci služeb telemarketingu a telesales, nabízí společnost Tiscali svým zákazníkům v rámci nových služeb "Call Centra" rovněž komplexní podporu a koordinaci telemarketingových kampaní, včetně participace na vzniku strategie, přípravy scénáře kampaně, zřizování bezplatných telefonních linek a poštovních schránek, podle potřeby najímání a zaškolení dalších operátorů, vytváření a správy uživatelských databází, kompletace a přípravy informačních/propagačních materiálů, exekuce soutěží formou odeslání výher a dalších činností. Všechny aktivity "Call Centra" jsou průběžně vyhodnocovány, každý zákazník má k dispozici podrobné zprávy o průběhu a výsledcích své kampaně.

Síla služeb "Call Centra" společnosti Tiscali spočívá v celé řadě vlastních úspěšných telemarketingových aktivit a projektů telesales, včetně týmu svých operátorů v oddělení péče o zákazníky, kteří prostřednictvím telefonních linek poskytují informace i technickou podporu desítkám tisíc českých uživatelů Internetu. Rozsáhlá infrastruktura i dlouholeté know-how společnosti Tiscali navíc pomáhají maximalizovat úspěšné navrhování a realizaci telemarketingových kampaní a projektů v oblasti telesales.

 www.tiscali.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 4. října 2001 - čtvrtek

Cool letní akce datového centra Coolhousing