logo itpoint.cz

V hodnocení měsíčníku e-biz zvítězily webové stránký Českého Telecomu

Hodnocení stránek Czech Top 100 společností bylo zaměřeno především na způsobu jejich využití při komunikaci se zákazníky, partnery a veřejností. Posuzována byla zejména navigace na stránkách, jejich grafický design, přítomnost fulltextového vyhledávaní, vícejazyčné verze, existence a přehlednost tiskových center, kontakty na společnost aj.

Webové stránky ČESKÉHO TELECOMU se umístily na prvním místě v hodnocení stránek společností ze žebříčku největších českých firem Czech Top 100, které bylo publikováno v nejnovějším vydání měsíčníku e-biz. Z celkového počtu 1430 bodů získala www.telecom.cz (nebo také www.ct.cz ) celých 1210 bodů a zvítězila tak s 10 bodovým náskokem před třemi korporátními stránkami firem na druhé příčce.

Hodnocení stránek Czech Top 100 společností bylo zaměřeno především na způsobu jejich využití při komunikaci se zákazníky, partnery a veřejností. Posuzována byla zejména navigace na stránkách, jejich grafický design, přítomnost fulltextového vyhledávaní, vícejazyčné verze, existence a přehlednost tiskových center, kontakty na společnost aj. Celkový výsledek byl pak závislý na subjektivním hodnocení redaktorů měsíčníku.

"Význam internetu jako komunikačního nástroje si přirozeně plně uvědomujeme. Webová stránka ČESKÉHO TELECOMU byla vytvořena s cílem vybudovat úzký, vzájemně výhodný vztah s našimi zákazníky, partnery, ale i všemi ostatními, se kterými jsme v kontaktu," uvedla Dana Dvořáková, výkonná ředitelka pro komunikaci ČESKÉHO TELECOMU. "Jsme přirozeně velice rádi, že se výsledky našeho úsilí projevily i v tomto hodnocení. Znamená to pro nás další inspiraci pro následující zlepšování našich stránek, které jejich návštěvníci spatří již v průběhu několika týdnů," dodala.

Webová stránka ČESKÉHO TELECOMU obsahuje vyčerpávající seznam všech služeb a produktů určených jak pro domácnosti, tak i firmy a dále například informace, které zákazníkům pomáhají při orientaci s připravovaným přečíslováním v roce 2002 . Investoři, novináři nebo studenti mohou v on-line infocentru rovněž nalézt mj. korporátní informace a údaje týkající se finančních a hospodářských výsledků.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 1. října 2001 - pondělí