logo itpoint.cz

V Ústí nad Labem vyroste čtvrté Centrum péče o zákazníky společnosti Eurotelu

Eurotel investuje v Ústí nad Labem téměř 100 milionu korun a zaměstná až 300 lidí. Centrum bude zaměřené hlavně na telefonický servis a péči o zákazníky Eurotelu. Dále zde budou sídlit další oddělení Eurotelu jako například IT vývojové centrum, nebo prodej významným zákazníkům.

Ústí nad Labem, 21. listopadu 2001 - Po Centru péče o zákazníky v Praze, Příbrami a Kolíně otevře společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., v roce 2003 již čtvrté regionální Centrum v Ústí nad Labem. Centrum bude zaměřené hlavně na telefonický servis a péči o zákazníky Eurotelu. Dále zde budou sídlit další oddělení Eurotelu jako například IT vývojové centrum, nebo prodej významným zákazníkům.

Během dvou až tří let po zahájení provozu se v Ústí nad Labem přímo vytvoří až 300 pracovních míst. Očekáváme, že díky vyšší kupní síle obyvatel, vzniknou následně i druhotná pracovní místa. Celková investice určená na výstavbu se blíží částce 100 milionů korun, další prostředky budou plynout do technologické vybavení centra. Požadavky na vybavení střediska operátorů jsou přitom náročnější než vybavení klasických kanceláří. Investice patří k jedněm z nejvýznamnějších v Ústeckém kraji.

"Počet zákazníků společnosti Eurotel, který se blíží 3 milionům, stále rychle roste. Důvěra našich zákazníků nás zavazuje k poskytování služeb nejvyššího standardu a proto stavíme další regionální Centrum zaměřené hlavně na zákaznické služby," prohlásil při této příležitosti Alexander Winkler, zástupce generálního ředitele společnosti Eurotel. "Důležitá je pro nás také podpora jednotlivých regionů, neboť naši zákazníci jsou z celé ČR, proto bude čtvrté Centrum mimo Prahu," dodal.

Společnost Eurotel si ze tří kandidátských měst vybrala pro vznik Centra právě Ústí nad Labem z důvodu nejlepších podmínek od magistrátu, možnostem regionu a města z pohledu dopravního spojení a počtu škol. Město bude profitovat z investice do výstavby budovy, z daní, které budou proudit do městské pokladny; Eurotel dále zvýší zaměstnanost v celém regionu a absolventi místních středních a vysokých škol získají lepší možnost uplatnění i dalšího profesního růstu a vzdělávání. Investice Eurotelu navíc přilákají do města další investory, a vytvoří se tak další pracovní místa.

"Péče o zákazníky je jednou z nejdůležitějších činností v Eurotelu, a proto do ní investujeme velké množství prostředků a energie. Dokládá to i naše investice do vybudování úplně nové budovy v Ústí nad Labem," říká Ivan Balcar, výkonný ředitel divize péče o zákazníky Eurotelu.

Nové pracoviště v Ústí nad Labem bude všem majitelům mobilních telefonů Eurotel poskytovat telefonický servis na profesionální úrovni spojený s poradenstvím, správou účtu a informacemi o nových produktech a službách. Kromě pracovníků Go linky zde budou také pracovat operátoři služby Eurotel Asistent, která poskytuje zákazníkům na čísle 1188 informace o telefonních číslech, profesionální asistentské služby nebo pomoc při cestách.

V budově nového Centra zákaznických služeb také vznikne značková prodejna společnosti Eurotel. Celkově, i s rychle rostoucími a hojně vyhledávanými Go Shopy, počet značkových prodejen dosáhl v současné době hranice 96 po celé České republice. Řetězec značkových prodejen Eurotelu přitom vytváří jednu z nejrozsáhlejších sítí svého druhu v ČR.

Společnost Eurotel nyní provozuje tři Centra zákaznických služeb v Praze, Kolíně a Příbrami, která jsou známá vysokou kvalitou služeb. Po zahájení provozu v Ústí nad Labem bude zákazníkům společnosti Eurotel nabízet telefonický servis okolo 1000 zaměstnanců oddělení Služeb zákazníkům.

 www.eurotel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 22. listopadu 2001 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou