logo itpoint.cz

Výsledky kvantitativního výzkumu o telekomunikačním a internetovém trhu

Společnost Digimark uvádí na trh komplexní marketingové studie Internet a Telekomunikace v českých firmách.

Brněnská společnost Digimark uvádí na trh komplexní marketingové studie Internet a Telekomunikace v českých firmách. Studie vznikly na základě kvantitativního výzkumu, kterého se v květnu 2001 zúčastnilo 2000 respondentů z českých firem.

Studie navazují na výzkum z loňského roku, a analyzují proto i meziroční trendy. Telekomunikační studie je zaměřena na trh pevných i mobilních sítí. Mapuje známost značky operátorů, rozdělení trhu (mobilní operátoři), preference zákazníků ohledně služeb, náklady na telekomunikační služby a další otázky.

Internetová studie zkoumá široké spektrum otázek ohledně připojení firem k Internetu, využívání jeho služeb, výběru operátora, pozornost je věnována bezdrátovému připojení, nákladům firem a mnoha dalším otázkám.

Výsledky obou studií jsou velmi rozsáhlé, obsažené informace jsou analyzovány s ohledem na regionální, oborové a velikostní zatřídění zúčastněných firem. Jsou doplněny interpretacemi, které spojují jednotlivé výsledky a popisují celkový obraz vývoje trhu a indikaci budoucích směrů vývoje.

Studie se mohou chlubit řadou referencí mezi význačnými českými telekomunikačními operátory a poskytovateli Internetu. Digimark nabízí také direktmarketingové databáze, související s uvedeným výzkumem.

Kontakt

Tomáš Telecký
05 / 452 35 689
info@digimark.cz

Článek ze dne 1. srpna 2001 - středa

Acronis Backup 12.5