logo itpoint.cz

WinPDU - program pro zpracování služby Podrobný datový účet EuroTel od Ateco

Vyhodnocovací program pro službu Podrobný datový účet EuroTel WinPDU umožňuje jednoduchým způsobem vyhodnocovat a dále analyzovat data o telefonních hovorech v mobilní síti EuroTel.

Vyhodnocovací program pro službu Podrobný datový účet EuroTel WinPDU umožňuje jednoduchým způsobem vyhodnocovat a dále analyzovat data o telefonních hovorech v mobilní síti EuroTel. Data o telefonních hovorech jednotlivých účastníků lze získat prostřednictvím služby PDU společnosti EuroTel Praha s.r.o.

Program je určen všem podnikovým provozovatelům většího počtu mobilních telefonů v síti EuroTel, kteří požadují mít soustavný přehled o protelefonovaných nákladech a kteří chtějí provádět podrobnou analýzu uskutečněných hovorů. Program umožňuje zpracovávat a vyhodnocovat velké objemy dat, které v papírové formě nelze jednoduše zvládnout.

Základní funkce programu

Zpracování dat o hovorech programem EuroTel WinPDU má oproti tabulkovým procesorům (např. MS Excel) výhodu v tom, že jako jednoúčelový nástroj má právě ty a jen ty funkce, které uživatel potřebuje pro svou práci. Uživatel tak není nucen složitě vytvářet aparát pro zpracování jako třeba v univerzálních programech typu tabulkových procesorů; veškerá jeho činnost spočívá ve výběru a zadání požadavků v programu EuroTel WinPDU.

Distribuce programu Eurotel WinPDU

Program EuroTel WinPDU byl vyvinut pro společnost EuroTel Praha spol. s.r.o. a ta je jeho výhradním distributorem. Pro uživatele služby Podrobný datový účet společnosti EuroTel je poskytován zdarma po registraci na http://ucty.eurotel.cz , kde jsou k dispozici další informace (demo verze, upgrade apod.)

Novinky ve verzi 2.0 / 2.1


O společnosti Ateco

Společnost ATECO s.r.o., založená v roce 1992, se od svého vzniku zabývá vývojem telekomunikačního software. Nosným produktem je tarifikační a vyhodnocovací program telefonního provozu pobočkových ústředen WINTEL, který je dnes připraven pro většinu telefonních ústředen na českém trhu. Od zpočátku velmi jednoduchého programu pro zpracování několika základních údajů o ukončených telefonních hovorech v prostředí MS DOS postupem času společnost vyvinula poměrně sofistikovaný nástroj nejen pro kontrolu telefonních nákladů v rozvinutém telekomunikačním prostředí (více operátorů, brány GSM, vzdálený přístup apod.), ale i pro diagnostikování telefonních ústředen a v poslední době s nástupem identifikace čísel u příchozích hovorů (ISDN) i pro další strategická rozhodování na základě uspořádaných marketinkových dat o telefonních aktivitách firmy (volání komu / volání od koho).

Dalšími produkty firmy jsou :

Všechny produkty jsou orientovány převážně na platformu MS Windows NT, což dává předpoklad vysoce spolehlivého a zabezpečeného běhu všech aplikací.

Vývojové oddělení využívá vývojové prostředky DELPHI firmy Borland Inc., USA (Inprise Inc., USA).

Společnost pro podporu svých produktů disponuje silným technickým zázemím – hot line (telefonický, e-mailový) a v případě potřeby i s širokým výjezdním radiusem.

 www.ateco.cz

Článek ze dne 29. března 2001 - čtvrtek

Cool letní akce datového centra Coolhousing