logo itpoint.cz

Zákazníci Českého Telecomu jsou chráněni před vysokým účtem za telefon

Speciální pracoviště péče o zákazníky, jehož úkolem je okamžité a účinné varování zákazníků v případě rizika zneužití jejich telefonní stanice, uvedl do plného provozu ČESKÝ TELECOM. Tato služba snižuje počet reklamací telefonních účtu a předchází nepříjemnostem, které by zákazníky mohly potkat.

Jen během prvních osmi měsíců tohoto roku operátoři preventivně upozornili téměř 550 zákazníků, jejichž telefonní provoz vykazoval neobvyklý nárůst. Častou příčinou je volání dětí bez vědomí rodičů na čísla zábavných a erotických linek. V minulosti však byl zaznamenán i případ, kdy zahraniční stavební dělníci opakovaně volali bez vědomí majitele rekonstruovaného domu svým rodinám do zahraničí. Protelefonovali tak celkem několik desítek tisíc korun.

Pracovník ČESKÉHO TELECOMU zákazníka telefonicky osloví v okamžiku, když počítačové systémy zaznamenají u konkrétní telefonní stanice neobvykle velký počet volání na telefonní čísla s vyšším tarifem. Jedná se zejména o neobvykle dlouhá mezinárodní volání, hovory do neobvyklých destinací nebo telefonáty na čísla začínající 0900, 0906, 0909, která patří informačním, zábavným a eroticky zaměřeným službám. Operátor upozorní majitele linky na nezvyklý nárůst hovorného, spolu se zákazníkem analyzuje možné příčiny a v případě potřeby poradí i vhodná opatření pro vyřešení problému.

O možných preventivních opatřeních se zákazníci mohou informovat na bezplatném telefonním čísle Telefonického centra služeb 0800123456 nebo na internetové adrese www.telecom.cz .

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 1. října 2001 - pondělí

Cool letní akce datového centra Coolhousing