logo itpoint.cz

Zeptej se mě na cenu - webová aplikace společnosti Alcatel

Pod tímto názvem je provozována aplikace, jejíž pomocí rychle získáte informace o ceně požadované konfigurace telefonní ústředny Alcatel.

Zeptej se mě na cenu – pod tímto názvem již více než dva měsíce provozuje společnost Alcatel webovou aplikaci, která vnesla do segmentu prodeje telefonních ústředen pro podniky do 150 zaměstnanců nový standard.

Na adrese www.alcetelplus.cz/config/default.asp je totiž možné velice rychle získat informace o ceně požadované konfigurace zařízení a vzápětí kontaktovat zájemce s prodejcem. Výběr komunikačního řešení může probíhat ve dvou úrovních – v první fázi zájemce uvede, kolik se v jeho firmě používá telefonních přístrojů a počítačů a aplikace mu nabídne okamžité řešení. Ve druhé, odbornější fázi nabízí aplikace další upřesnění, které může zákazník sám měnit – zohlednit analogové, digitální a ISDN připojení, měnit počet vnitřních a vnějších linek, zahrnout bezdrátové přístroje, VOIP, rozšíření ústředny o systém DECT a další.  Obdobným způsobem je možno navrhnout k ústředně datovou síť LAN skládající se z aktivních prvků.

"Naše řešení je unikátní hned v několika ohledech" uvedl za společnost Alcatel Channel Manager Tomáš Knoll. "S výběrem konkrétní konfigurace výrobku či služby a okamžitou kalkulací ceny se zákazníci na internetu do této chvíle setkávali spíše v oblasti prodeje automobilů nebo nabídky leasingových služeb. My tento osvědčený přístup přinášíme do oblasti prodeje komunikačních řešení. Navíc je naše aplikace přizpůsobena jak těm, kteří jsou v dané oblasti laiky, tak odborníkům – je tedy skutečně univerzální a co se týče cen naprosto otevřená. A právě tato otevřenost je věcí, která v tomto segmentu trhu nebývala pravidlem".

Počty zájemců o telefonní ústředny, kteří kontaktovali obchodní zástupce díky nové aplikaci neustále rostou a mezi 15. a 23. týdnem roku 2001 již dosáhly počtu 205 lidí.

Tomáš Knoll to komentuje : "Rostoucí počet zájemců, kteří se na naše obchodní zástupce obracejí díky nové aplikaci nás samozřejmě těší, ale není pro nás jediným kritériem hodnocení úspěšnosti projektu. Jsme přesvědčeni, že cesta k prodejním úspěchům vede především přes komplexní zkvalitňování našeho prodejního servisu – a právě zde je aplikace ‚Zeptej se mě na cenu‘ dalším krokem vstříc našim zákazníkům." Zdá se, že takovýto přístup nese své ovoce – prodej společnosti Alcatel v tomto segmentu vzrostl v prvním pololetí oproti minulému roku o 25%.

Aplikace ‚Zeptej se mě na cenu, je navíc jen prvním krokem společnosti Alcatel ve využití potenciálu internetu v této oblasti trhu. Na adrese www.alcatelplus.cz by časem měl vzniknout celý nový prodejní kanál nabízející telefonní ústředny a služby s nimi spojené.

 www.alcatel.cz

Článek ze dne 15. června 2001 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing