Contactel uvádí na trh službu Aktivní telemarketing, která firmám umožní efektivně komunikovat se svými klienty prostřednictvím externího call centra s profesionálními operátory.
Principem služby Aktivního telemarketingu je zajištění aktivní komunikace firmy směrem ke stávajícím i potenciálním zákazníkům prostřednictvím externího call centra Contactelu. Službu je samozřejmě možno libovolně konfigurovat v souladu s přáním klienta. Nejtypičtějším příkladem využití této služby je prodejní kampaň firmy, kdy po zaslání produktového letáku potenciálním klientům následuje telefonát z call centra za účelem zjištění, zda má potenciální klient o produkt zájem. Opačným příkladem je situace, kdy telefonát vede k žádosti o prodejní leták.
Externí zajištění této formy komunikace a prodeje umožňuje firmám soustředit se na zákazníky, kteří mají o produkt/službu velký zájem, a neztrácet čas s kontaktováním nových.
Hlavní výhody externího zajištění služeb péče o zákazníky Contactelem
Při přípravě této služby využil Contactel výhodu skutečnosti, že jeden z jeho vlastníků (společnost TeleDenmark) má v oblasti provozování call center v Dánsku vedoucí postavení na trhu. Tato skutečnost spolu se zkušenostmi Contactelu z českého telekomunikačního trhu vedla k vytvoření jedinečného produktu.
Služba je určena klientům, kteří chtějí profesionálně oslovovat své stávající i potenciální zákazníky v kteroukoli denní dobu bez ohledu na objem komunikace.
Článek ze dne 16. dubna 2002 - úterý