logo itpoint.cz

Alcatel získal na severoamerickém trhu druhou pozici na trhu středních až velkých telefonních ústředen založených na bázi IP

Společnost Alcatel oznámila, že se na severoamerickém trhu stala druhým největším dodavatelem středních až velkých telefonních ústředen (400 a více linek), založených na bázi IP. Podíl společnosti vychází z druhého kvartálu roku 2002 a přináší jej studie, publikovaná v materiálu společnosti InfoTech s názvem InfoTrack for Enterprise Communications. Společnost Alcatel zvýšila celkový počet dodaných telefonních linek, založených na bázi IP, o 30% oproti předchozímu čtvrtletí a o 73 % oproti stejnému čtvrtletí roku 2001.

Společnost Alcatel oznámila, že se na severoamerickém trhu stala druhým největším dodavatelem středních až velkých telefonních ústředen (400 a více linek), založených na bázi IP. Podíl společnosti vychází z druhého kvartálu roku 2002 a přináší jej studie, publikovaná v materiálu společnosti InfoTech s názvem InfoTrack for Enterprise Communications. Společnost Alcatel zvýšila celkový počet dodaných telefonních linek, založených na bázi IP, o 30% oproti předchozímu čtvrtletí a o 73 procent oproti stejnému čtvrtletí roku 2001.

"Trh telefonních ústředen založených na bázi IP roste a výsledky společnosti Alcatel ukazují, že se jí s produktem OmniPCX 4400 podařilo uspět na trhu velkých podniků," prohlásil Frank Stinson, programový ředitel projektu InfoTrack Programs společnosti InfoTech. "Konkurenční výhoda společnosti Alcatel spočívá ve schopnosti nabídnout bohatý a konzistentní balík vlastností."

Projekt InfoTrack for Enterprise Communications monitoruje prodej telefonních ústředen, založených na bázi IP. Podle odhadů společnosti InfoTech by v roce 2005 měly tyto ústředny z hlediska prodeje překonat tradiční ústředny. Trend vývoje trhu a podíl společnosti Alcatel na něm předurčují Alcatel jako výrobce produktů založených na bázi IP. Druhá pozice v prodeji těchto zařízení dokazuje, že si střední a velké podniky upřednostňují technologie Alcatel před technologiemi datových výrobců, kteří vyvinuli hlasové řešení těsně svázané s jejich přepínači a datovou infrastrukturou.

"Alcatel se zaměřil na poskytování IP produktů velkým podnikům a umožňuje jim migrovat na IP přesně podle jejich potřeb," řekl Tom Wilburn, generální ředitel divize pro podniková řešení společnosti Alcatel v Severní Americe. "Nyní, když se někteří výrobci zřekli svých závazků vůči podnikům a průmysl odmítl uzavřená a proprietární řešení, Alcatel stále pokračuje ve své vizi budování nejlepších produktů, které jsou nezávislé na datové přepínací infrastruktuře a poskytují snadnou migrační cestu k IP."

Před čase vyhrál pobočkový komunikační systém na bázi IP Alcatel OmniPCX 4400 cenu TMC Lab Innovation Award, která je udělována produktům, využívajícím přenosu hlasu přes IP vrstvu. OmniPCX 4400 byl vybrán mezi 200 zařízeními a tuto prestižní cenu vyhrál na základě dodržení standardů a velkého množství funkcí. Je například vybaven integrovaným řešením pro multimediální kontaktní centrum.

 www.alcatel.cz

Článek ze dne 10. října 2002 - čtvrtek