logo itpoint.cz

Aliatel boduje i v oblasti finančních institucí

Mezi další významné zákazníky z oblasti bankovních a finančních služeb společnosti Aliatel a.s. se zařadila společnost CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS, která je jedním z největších penzijních fondů v České republice. Společnost od 1. 9. 2002 využívá telefonní služby s přímým i nepřímým připojením (Business Call Direct a Business Call Smart) a službu pronájem digitálních okruhů, jíž se smluvnímu uživateli poskytuje stálá přenosová kapacita v telekomunikační síti.

Mezi další významné zákazníky z oblasti bankovních a finančních služeb společnosti Aliatel a.s. se zařadila společnost CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS, která je jedním z největších penzijních fondů v České republice. Společnost od 1. 9. 2002 využívá telefonní služby s přímým i nepřímým připojením (Business Call Direct a Business Call Smart) a službu pronájem digitálních okruhů, jíž se smluvnímu uživateli poskytuje stálá přenosová kapacita v telekomunikační síti.

Banky, pojišťovny i penzijní fondy využívají obecně nejmodernějších informačních systémů. Platí to, samozřejmě, i pro společnost CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS, jejíž penzijní fond například využívá systém, který používají největší penzijní fondy v České republice. Vedle interního systému je nejdůležitější propojení centra v Praze a Brně a samozřejmostí je on-line propojení všech poboček společnosti.

Pro komunikaci se zákazníky je využíváno také rozsáhlé Call centrum, které je společné jak pro pojišťovnu, tak pro penzijní fond. Zcela výjimečné postavení má však komunikace mezi švýcarskou mateřskou firmou Credit Suisse Group a národními centry. Tato komunikace je realizována prostřednictvím dalšího telekomunikačního providera, kterým je společnost Infonet.

Aliatel je od roku 1998 výhradním partnerem Infonetu pro území České republiky a svým zákazníkům poskytuje mezinárodní telekomunikační služby této společnosti.

Ředitel pro informační technologie CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS Pavel Tomko vysvětluje : "Nejdůležitějším faktorem při výběru operátora byla pro nás kvalita služeb a cena. V současné době je úroveň služeb většiny operátorů téměř srovnatelná. Proto by se náš výběr dal redukovat na cenu. Neplatí to ovšem bez výjimky. Naším cílem bylo i snížit počet telekomunikačních operátorů, s nimiž spolupracujeme. Přitom jsme hledali partnera, který měl v portfoliu službu mezinárodního připojení Infonet, na níž spočívá systém komunikace s mateřskou firmou ve Švýcarsku. A Aliatel byl jediným, kdo ji přímo bez prostředníka dokázal nabídnout. Kromě toho nám nabídl i datové a telefonní služby, čímž vlastně splnil všechny naše požadavky. Právě spolupráce s jediným operátorem je pro nás velice důležitá. Toto řešení je i ekonomicky velice výhodné. V Bratislavě například nemusíme budovat samostatné centrum pro bezpečnost systému, protože internetové připojení je realizováno jak pro bratislavskou, tak pro brněnskou centrálu přes centrálu pražskou a právě pražská centrála jako jediná poskytuje bezpečné připojení jak do internetu, tak spojení všech poboček."

Mezi další významné zákazníky Aliatelu z oblasti bankovních a finančních isntitucí patří například Česká národní banka, Česká spořitelna a. s., RaiffeisenBank, eBanka, Zűrich pojišťovna, Generali pojišťovna, IC Banka, ČS - Živnostenská pojišťovna, ČSOB Pojišťovna či UNIQA pojišťovna.

Skupina CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS zahrnuje CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS POJIŠŤOVNU, A.S. zaměřenou na oblast životního pojištění, a CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS PENZIJNÍ FOND A.S., který je největším domácím penzijním fondem. Své služby poskytuje prostřednictvím 22 poboček na celém území ČR. Kromě toho spolupracuje i s řadou externích partnerů, kteří společnost zastupují před klienty a poskytují jim i další servis.

CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS PENZIJNÍ FOND má aktiva pod správou ve výši 16,01 miliard Kč a více než 600 tisíc klientů, což ho v obou ukazatelích staví do čela mezi všemi domácími penzijními fondy.

 www.aliatel.cz

Článek ze dne 21. listopadu 2002 - čtvrtek

Cool letní akce datového centra Coolhousing