logo itpoint.cz

Aliatel je zpět v Karlíně

Přestože část Karlína v těsné blízkosti stanice metra Křižíkova, kde Aliatel sídlí, nesou stále velké známky poškození povodněmi, vlastnímu návratu zaměstnanců Aliatelu do budovy na Sokolovské ulici nic nebrání. Extrémní podmínky, v nichž Aliatel v uplynulém měsíci pracoval, se nijak zásadně nepromítly do kvality jeho služeb.

Uplynul přesně měsíc od chvíle, kdy zaměstnanci telekomunikační společnosti Aliatel a.s. byli nuceni opustit ústředí společnosti v pražském Karlíně. Dne 12.srpna bylo řízení provozu přesunuto do lokality Nagano v Praze 3, odkud je provoz sítě řízen a dohledován dosud. V následujících týdnech byly do pronajatých prostor na Žižkově přesunuty IT technologie a nezbytné prostředky, takže omezený počet netechnických pracovníků, zejména z útvarů péče o zákazníky, obchodu aj., mohl vstoupit do běžného kontaktu se zákazníky a vrátit se ke své práci.

Přestože část Karlína v těsné blízkosti stanice metra Křižíkova, kde Aliatel sídlí, nesou stále velké známky poškození povodněmi, vlastnímu návratu zaměstnanců Aliatelu do budovy na Sokolovské ulici nic nebrání. "V objektu funguje kanalizace a dodávka vody, v nejbližší době budou díky pochopení PRE odstraněny problémy s dodávkou elektrické energie", informuje tisková mluvčí společnosti Martina Kemrová a dodává: "Zajistili jsme také dovážku teplých jídel na pracoviště, takže zbývá jediný problém, a to doprava do oblasti."

Ani komplikovaná doprava do Karlína však nebere zaměstnancům chuť k návratu. Všichni se těší na setkání s kolegy i známé prostředí, v němž budou moci přispět k co nejrychlejšímu návratu do běžného provozu.

"Právě skončené období prověřilo kvality firmy i jejích lidí. Jsem nesmírně rád, že Aliatel obstál jako dodavatel, na něhož je spoleh i v nejtěžších situacích a který dokáže pomoci tam, kde jiní operátoři nemohou," hodnotí situaci generální ředitel Aliatelu Jiří Hubka a dodává: "Snad ještě více mě však těší nasazení, s nímž zaměstnanci odstraňovali problémy během povodní i nadšení, s jakým se vracejí do práce."

Extrémní podmínky, v nichž Aliatel v uplynulém měsíci pracoval, se nijak zásadně nepromítly do kvality jeho služeb. Společnost byla naopak schopna obsloužit i zákazníky v postižených oblastech, kde jejich dosavadní dodavatelé selhali (Záchranná služba Strakonice, Česká Spořitelna - pobočka Karlín, Český statistický úřad a další).

 www.aliatel.cz

Článek ze dne 13. září 2002 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing