Po náročném jednání zahájila společnost Aliatel zkušební provoz poskytování hlasových služeb České národní bance. Aliatel zvítězil v konkurenci několika dalších telekomunikačních operátorů. Jednání byla zahájena v květnu roku 2001, provoz služby Business Call Direct byl spuštěn na sklonku loňského roku.
Česká národní banka má velké nároky na spolehlivost telekomunikačních služeb - po zkušební době v délce šesti měsíců bude podepsána roční smlouva na poskytování veřejných hlasových služeb.
Mezi zákazníky Aliatelu z finančního sektoru patří např. RaiffeisenBank, eBanka, Zűrich pojišťovna, Winterthur pojišťovna, Generali pojišťovna, IC Banka, Société Générale, ČS - Živnostenská pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, Česká spořitelna či UNIQA pojišťovna.
Aliatel poskytuje v garantované kvalitě výběr vysoce spolehlivých datových, telefonních a internetových služeb podnikové klientele. Aliatel je prvním provozovatelem pevné sítě, jehož služby byly certifikovány ISO 9001. Společnost disponuje špičkovou, plně zálohovanou celoplošnou transportní sítí.
Článek ze dne 19. března 2002 - úterý