logo itpoint.cz

Aliatel rozjel reklamní kampaň s cílem posílit vnímání společnosti jako hlavního konkurenta Českého Telecomu

V tuto chvíli jde o firemní image-kampaň, kterou v dubnu společnost posílí o propagaci konkrétních produktů z každé produktové řady Business Call Smart, Business IP a Speedline.

"Nejlepší spojení pro váš business" nabízí ve své nové reklamní kampani přední alternativní operátor, Aliatel a.s. Cílem nové kampaně je posílit vnímání společnosti Aliatel jako hlavního konkurenta dominantního operátora i jako operátora poskytujícího komplexní telekomunikačních služby především firemní klientele.

Kampaň byla spuštěna 18. února v tištěných médiích a od 3. března ji máme možnost sledovat i ve formě televizních spotů na ČT1. Kreativní řešení motivů určených pro tisk je zpracováno formou dokumentární fotografie, přičemž jednotlivé motivy zachycují atmosféru kancelářského prostředí. V televizním spotu pak máte možnost zjistit, zda jste tím zlým, tím hodným - nebo tím úspěšným, který jediný využívá služeb společnosti Aliatel.

"Kampaní se snažíme oslovit především vedoucí pracovníky a IT manažery velkých, středních i menších firem," říká Marcel Toman, senior manažer marketingových komunikací Aliatelu, a dodává : "V tuto chvíli jde o firemní image-kampaň, kterou v dubnu posílíme o propagaci konkrétních produktů z každé naší produktové řady Business Call Smart, Business IP a Speedline."

Tvůrcem kampaně pro společnost Aliatel je reklamní agentura Leo Burnett, která je od prosince loňského roku jejím hlavním dodavatelem reklamního servisu.

 www.aliatel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 5. března 2002 - úterý

Acronis Backup 12.5