logo itpoint.cz

Aliatel se stal dodavatelem telekomunikačních služeb pro plzeňský magistrát

Společnost bude své služby bude poskytovat v rámci celkového systému Správy informačních technologií města Plzně, ve kterém jsou zapojeny nejen organizace přímo spravované Magistrátem města Plzně, ale i jednotlivé úřady městských obvodů a řada dalších rozpočtových organizací v Plzni.

Společnost Aliatel a.s. se stala dodavatelem telekomunikačních služeb pro Magistrát města Plzně. Své služby bude poskytovat v rámci celkového systému Správy informačních technologií města Plzně, ve kterém jsou zapojeny nejen organizace přímo spravované Magistrátem města Plzně, ale i jednotlivé úřady městských obvodů a řada dalších rozpočtových organizací v Plzni.

Výběrového řízení na dodavatele hlasových služeb se zúčastnily celkem 4 společnosti, přičemž o výběru Aliatelu, coby dodavatele služeb rozhodly jak nabízené ceny, tak především vysoký standard navrženého řešení, které je společným dílem firem Aliatel, EUROTEL, INEL a ZČE. Dalším faktorem, který rozhodl o výběru Aliatelu, byla také nabídka doplňkových služeb jako sekundová tarifikace či nepřetržitý dohled nad systémem 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Předmětem smlouvy je poskytování veřejné telefonní služby Business Call Direct.

Společnost Aliatel zaručila magistrátu výrazné úspory. Ročně tak Magistrát města Plzně s 13 přidruženými organizacemi uspoří za telefonní účty milion korun.

"Aliatel nepožaduje paušální poplatky a současně poskytuje slevy hovorného na pevných linkách," dodává Josef Míka z odboru Správy informačních technologií města Plzně. Radnice tak může šetřit ještě před zářijovým celostátním přečíslováním.

"Přechodem na jednotný číslovací systém mohou od poloviny března jednotlivé úřady mezi sebou volat zdarma. Propojil zatím 18 telefonních ústředen s 1600 pobočkami, včetně několika obvodních úřadů," dodal Josef Míka. Již nyní mohou plzeňští občané volat na nové telefonní číslo začínající 803. Až do sedmého července, kdy budou veškeré změny v telefonních číslech ukončeny, lze využívat i stávající předčíslí 703. Na systém bude postupně napojena i městská policie, Plzeňský holding a mezi mnoha institucemi například i divadla, hygienické stanice, základní školy a mj. též Plzeňské městské dopravní podniky.

"Snažíme se zákazníkům nabízet výhodnou alternativu k dosud využívaným službám. Víme, že zákazník ocení nejen efektivní a vysoce spolehlivé služby, ale také pochopení, s nímž přistupujeme k řešení jeho individuálních potřeb v oblasti telekomunikací," říká generální ředitel Aliatelu, ing. Jiří Hubka.

Mezi zákazníky využívající veřejnou telefonní službu Business Call Direct společnosti Aliatel a.s. patří v západních Čechách ještě například Škoda Plzeň, Západočeská energetika, STOCK Plzeň, Keramika Horní Bříza, Chlumčanské keramické závody, Lasselsberger,Bank Austria Creditanstalt, Sokolovská uhelná, Eastman Sokololov, DIOSS Nýřany, skupina hotelů společnosti Imperial Karlovy Vary a.s., Rexam Aš a další ...

 www.aliatel.cz

Článek ze dne 7. května 2002 - úterý