logo itpoint.cz

Český Telecom Extraliga ledního hokeje startuje

Tento pátek začíná již desátý ročník extraligy ledního hokeje. Český Telecom se představí již po čtvrté v roli generálního partnera této nejprestižnější hokejové soutěže v České republice. Pro společnost je toto partnerství ideálním prostředkem k oslovení široké veřejnosti, které využívá i v rámci charitativních projektů, které Český Telecom podporuje.

Tento pátek začíná již desátý ročník extraligy ledního hokeje. Český Telecom se představí již po čtvrté v roli generálního partnera této nejprestižnější hokejové soutěže v České republice.

"Jsme rádi, že pod naší záštitou se i letos uskuteční jedna z nejkvalitnějších a nejsledovanějších hokejových soutěží světa. Pro naši společnost je toto partnerství ideálním prostředkem k oslovení široké veřejnosti, které naše společnost využívá například i v rámci charitativních projektů, které Český Telecom podporuje," uvedla Dana Dvořáková, výkonná ředitelka komunikace společnosti.

V rámci zatraktivnění této hokejové soutěže převezme Český Telecom garanci úhrady autorských práv nad veškerou hudební produkcí na všech stadiónech. Pro hokejové fanoušky je po celou dobu konání extraligy připraveno mnoho soutěží, prezentací a akcí. Dlouhodobou záležitostí je soutěž internetového serveru www.quick.cz o nejrychleji vstřelenou brankou. Součástí této soutěže bude i tipovací soutěž pro fanoušky.

Český Telecom vyhlásil i v nadcházející sezóně soutěž o nejproduktivnějšího hráče ročníku spojenou s charitativním projektem. V této souvislosti se zavazuje odevzdat Lince bezpečí při Nadaci Naše dítě finanční obnos rovnající se desetitisíci násobku kanadských bodů, které získá vítěz kanadského bodování v základní části soutěže. V loňské sezóně tak přispěl Český Telecom na konto Linky bezpečí sumou 680000,- korun.

Částka věnovaná Lince bezpečí bude rozšířena i o výtěžek z prodeje klubových klíčenek, které Český Telecom zajistí pro jednotlivé kluby. Klíčenky s názvem klubu a s telefonním číslem Linky bezpečí jsou vyrobené firmou DOMINÁTOR a budou prodávány na stadiónech. Celý tento projekt vzniká s podporou Dominika Haška, jenž se v rámci spolupráce se společností Český Telecom také podílí na podpoře Linky bezpečí.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 12. září 2002 - čtvrtek