logo itpoint.cz

Český Telecom sleví z paušálu všem postiženým záplavami

Český Telecom poskytne slevy z měsíčních paušálních poplatků všem, kterým v důsledku záplav nefungoval telefon. Původně chtěl Telecom poskytnout slevy jen těm, jejichž telefon nefungoval 72 hodin, nyní se rozhodl zohlednit každý výpadek, i kdyby trval jen jediný den.

Český Telecom poskytne slevy z měsíčních paušálních poplatků všem, kterým v důsledku záplav nefungoval telefon. Původně chtěl Telecom poskytnout slevy jen těm, jejichž telefon nefungoval 72 hodin, nyní se rozhodl zohlednit každý výpadek, i kdyby trval jen jediný den. S odvoláním na víceprezidenta pro sítě Českého Telecomu Petra Slováčka o tom informuje pondělní Právo.

Podle Slováčka nyní Telecom dospěl k závěru, že jeho technologie mu dává natolik přesný přehled o poruchách a výpadcích, že není problém účtovat měsíční poplatek jen za dobu, kdy je přístroj plně funkční.

Slevu by telefonní účastníci měli pocítit už v zářijovém vyúčtování.

Telecom také prodloužil lhůty splatnosti účtů pro klienty z 12 na třicet dnů. Každý kdo má problém s telefonem, se na tzv. zeleném telefonním čísle 0800123456 bezplatně dozví, kdy by měl být jeho přístroj zprovozněn. Informace na tomto čísle jsou od soboty poskytovány denně od 08:00 do 22:00 hod., připomíná Právo.

Český Telecom měl o víkendu kvůli zaplaveným nebo od elektřiny odpojeným telefonním ústřednám mimo provoz ještě přes 40 tisíc telefonních linek.

ČTK

Článek ze dne 27. srpna 2002 - úterý