logo itpoint.cz

Contactel nemá kvůli povodním vážnější potíže

Telekomunikační společnost Contactel zatím neutrpěla žádné vážné škody na telekomunikačním zařízení. V posledních dnech došlo k výpadku služeb u několika zákazníků převážně z důvodu přerušení dodávky elektrického proudu nebo poškození zařízení ve vlastnictví zákazníka.

Telekomunikační společnost Contactel zatím neutrpěla žádné vážné škody na telekomunikačním zařízení. V posledních dvou dnech došlo k výpadku služeb u několika zákazníků převážně z důvodu přerušení dodávky elektrického proudu nebo poškození zařízení ve vlastnictví zákazníka.

Jediným místem, kde telekomunikační zařízení Contactelu bylo povodní přímo zasaženo, je přístupový bod v Plzni. "Hledáme náhradní řešení a přepojujeme zákazníky na jiné zařízení, abychom jejich spojení obnovili co nejdříve," řekl Peter Rubeck, provozní ředitel Contactelu. "Proti škodám způsobeným povodněmi jsme samozřejmě pojištěni."

Contactel ustavil speciální tým, který 24 hodin denně pracuje na obnově spojení a operativně hledá optimální cesty, jak svým zákazníkům pomoci. Zákaznické středisko Contactelu v současné době nepřetržitě vyřizuje více než 300 hovorů denně.

 www.contactel.cz

Článek ze dne 15. srpna 2002 - čtvrtek

G2B TechEd 2018