logo itpoint.cz

Contactel posiluje marketingový tým

Petr Lepša se stal novým ředitelem Contactelu pro marketing, podnikatelské jednotky a pro business zákazníky.

Ředitelem pro marketing podnikatelské jednotky pro business zákazníky společnosti Contactel byl od 21. února jmenován Petr Lepša. Manažerský tým společnosti se tak rozšířil o dalšího odborníka, jehož zkušenosti posílí pozici Contactelu jako našeho předního alternativního operátora.

"Spoléháme na Lepšovu zkušenost a kreativní řízení. Musíme být připraveni na změny, které náš telekomunikační trh letos čekají a přitom vyžadují razantní akce," řekl při nástupu nového ředitele Michal Čupa, generální ředitel Contactelu.

Petr Lepša (43 let) je absolventem DAMU, studoval řízení na ČVUT, odbornost si zdokonalil i na marketingových kursech ve Velké Británii. V letech 1994-1999 úspěšně působil v různých marketingových funkcích v Eurotelu. Do Contactelu přichází z funkce marketingového ředitele HBSW, kde v roce 2001 jeho tým získal stříbrnou Effie za televizní spot Dobré vody. Hovoří anglicky, rusky a francouzsky. K jeho zálibám patří sport - především golf, hudba, divadlo a cestování.

 www.contactel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 25. února 2002 - pondělí