logo itpoint.cz

Contactel spouští novou službu pro golfisty

Contactel společně s CT - GROUP, oficiálním partnerem ČGF v oblasti informatiky a provozovatelem rezervačního systému hracích časů Tee Time, uvedl do provozu nové zákaznické komunikační centrum (call centrum) pro golfovou komunitu. Hráči, kluby i ostatní zájemci budou moci prostřednictvím telefonního čísla získávat informace o hřištích, turnajích a ostatních akcích.

Contactel společně s CT - GROUP, oficiálním partnerem ČGF v oblasti informatiky a provozovatelem rezervačního systému hracích časů Tee Time, uvedl v pátek do provozu nové zákaznické komunikační centrum (call centrum) pro golfovou komunitu.

Hráči, kluby i ostatní zájemci budou moci prostřednictvím telefonního čísla 0900/1 4 4653 (ONE(1) FOR(4) GOLF(4653) získávat informace o hřištích, turnajích a ostatních akcích. Budou mít možnost rezervovat si hrací čas, přihlásit se do turnaje, získat informace o výsledcích turnajů a ověřit si svůj aktuální HCP.

"Reagujeme na stále rostoucí zájem české veřejnosti o golf. Nedávno jsme oslovili všechny členské kluby České golfové federace nabídkou vysokorychlostního satelitního připojení k internetu. Spuštění služby ONE FOR GOLF je tedy dalším krokem k plné spokojenosti golfových hráčů," řekl Miroslav Řezníček, ředitel pro zákaznická řešení Contactelu.

"Jsme rádi, že se nám ve společnosti Contactel podařilo nalézt partnera pro provozování této zajímavé služby, kterou jistě ocení všichni golfisté. Hráči tak budou moci využívat námi vytvořený Centrální golfový systém i jinou cestou než s pomocí internetu, jak tomu bylo dosud," doplňuje Jan Loužecký, předseda představenstva společnosti CT - GROUP, a.s.

Do zákaznického komunikačního centra Contactelu se lze dovolat ze sítí Českého Telecomu, T-Mobilu, Eurotelu, Oskar a ze sítí některých alternativních operátorů.

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a Tele Danmark A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku.

Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.

CT - GROUP, a.s. (dále CTG) je centrem skupiny společností působících v oblasti informačních systémů a informačních technologií. Skupina je propojena vlastnickými vztahy, personálně a systémem řízení kvality. Systém řízení kvality je zaměřen na výstupy vůči zákazníkům či uživatelům a proto se v první řadě zaměřuje na řízení projektů a provoz systémů. CTG má ve skupině roli systémového integrátora, je exkluzivním autorem analýz a řídí projekty.

Skupinu CTG tvoří tyto společnosti

 www.contactel.cz

Článek ze dne 23. července 2002 - úterý