logo itpoint.cz

Contactel úspěšně prošel dohledovým auditem podle mezinárodního standardu řízení kvality

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb, v těchto dnech prošel auditem podle standardu řízení kvality ISO 9001:2000. Dohledový audit provedený renomovanou norskou společností DNV (Det Norske Veritas) potvrdil, že všechny internetové, datové, hlasové a přístupové služby a služby s přidanou hodnotou, které Contactel poskytuje svým zákazníkům, ale také všechny prodejní, podpůrné, řídící a další procesy odpovídají tomuto standardu.

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb, v těchto dnech prošel auditem podle standardu řízení kvality ISO 9001:2000. Dohledový audit provedený renomovanou norskou společností DNV (Det Norske Veritas) potvrdil, že všechny internetové, datové, hlasové a přístupové služby a služby s přidanou hodnotou, které Contactel poskytuje svým zákazníkům, ale také všechny prodejní, podpůrné, řídící a další procesy odpovídají tomuto standardu.

"Výsledek auditu opět prokázal, že cílem Contactelu je poskytovat kvalitní služby za rozumné ceny a prvotřídní péči o zákazníka a zároveň pracovat efektivně," řekl Michal Čupa, generální ředitel společnosti Contactel.

Contactel je prvním a jediným alternativním telekomunikačním provozovatelem v České republice, který získal certifikát řízení kvality podle nejnovějšího mezinárodního standardu ISO 9001:2000 platný pro celou společnost.

 www.contactel.cz

Článek ze dne 2. prosince 2002 - pondělí

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů