logo itpoint.cz

Contactel zřizuje krizové informační linky

Contactel, přední poskytovatel telekomunikačních služeb, nabízí firmám postiženým povodněmi, pojišťovnám a místním úřadům okamžité zřízení krizové informační linky 0800. Contactel je rovněž připraven poskytnout služby a kapacity vlastního zákaznického centra a řešit tak problémy přetížených zákaznických center postižených firem.

Contactel, přední poskytovatel telekomunikačních služeb, nabízí firmám postiženým povodněmi, pojišťovnám a místním úřadům okamžité zřízení krizové informační linky 0800. Contactel je rovněž připraven poskytnout služby a kapacity vlastního zákaznického centra a řešit tak problémy přetížených zákaznických center postižených firem.

"Uvědomujeme si obtížnost a maximální důležitost komunikace v této složité situaci při záchraně životů a majetku občanů," řekla Stanislava Fletcher, ředitelka zákaznického střediska Contactelu. "Krizová informační linka může například poskytovat základní informace a doporučení při likvidaci pojistných událostí či další informace dle požadavků zákazníků."

Pro bližší informace kontaktujte stanislava.fletcher@contactel.cz   nebo 02/55755575.

 www.contactel.cz

Článek ze dne 14. srpna 2002 - středa

Trápí vás zánět průdušek? Co vám může pomoci?
Komplexní řešení pro podnikatele, obchodní společnosti a účetní firmy
Angličtina za 5 dní pro každého Cizí jazyk do hlavy vleze sám!