logo itpoint.cz

Další certifikát kvality podle ISO 9001:2000 získal Český Telecom

Společnost úspěšně završila další dva certifikační audity kvality podle normy ISO 9001:2000. Jejich výstupem je doporučení k udělení certifikátů systému managementu kvality pro procesy Nákup a logistika útvaru Řízení materiálových zdrojů a pro celou divizi Imaginet na Návrh, vývoj a poskytování internetových služeb zahrnujících konektivitu, hosting, aplikace a související produkty.

ČESKÝ TELECOM, a.s. úspěšně završil další dva certifikační audity kvality podle normy ISO 9001:2000 provedené certifikační firmou Lloyd s Register Quality Assurance. Jejich výstupem je doporučení k udělení certifikátů systému managementu kvality pro procesy Nákup a logistika útvaru Řízení materiálových zdrojů a pro celou divizi Imaginet na Návrh, vývoj a poskytování internetových služeb zahrnujících konektivitu, hosting, aplikace a související produkty.

Výkonný ředitel pro rozvoj organizace a řízení ČESKÉHO TELECOMU Vladimír Měkota podotýká : "Naším záměrem rozhodně není honba za certifikáty kvality. Naším cílem jsou spokojený stávající i budoucí zákazník, efektivně zajišťované a rozvíjené aktivity společnosti, které jsou v neposlední řadě postavené na zvyšující se úrovni kvality řízení celé společnosti – certifikáty pod ISO 9001 jsou pro nás završením určité etapy či potvrzením dosaženého stavu."

"Konečným cílem úsilí ČESKÉHO TELECOMU, a.s., je to, aby zákazník dostal kvalitní službu za přiměřenou cenu. Úspěšnou certifikací se prokazuje, že společnost trvale rozvíjí úroveň vnitřních procesů, které jsou řízeny, měřeny a zlepšovány. Zákazníkovi se tak dostává ujištění, že oblast kvality je prioritou, zakotvenou v řídicím systému společnosti," doplňuje Ladislav Matějka, výkonný ředitel pro řízení materiálových zdrojů společnosti.

Certifikace systému managementu kvality podle ISO 9000 je základní stavební kámen pro trvalé zlepšování kvality procesů, s cílem uspokojit náročné požadavky našich zákazníků. Společnost si je vědoma, že úroveň všech firemních procesů ve společnosti významně ovlivňuje chod celé firmy nejen uvnitř, ale také především směrem k zákazníkovi. A následně poskytovaný zákaznický servis zvyšuje schopnost společnosti konkurovat jiným firmám.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 18. prosince 2002 - středa

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů