logo itpoint.cz

Eurotel má nový WEB pro firemní a tarifní zákazníky

Společnost Et netera dokončila novou webovou prezentaci pro firemní a tarifní zákazníky mobilního operátora Eurotel Praha s.r.o. Projekt navazuje na redesign webových stránek eurotel.cz. Jeho hlavní předností je sdílení obsahu mezi jednotlivými prezentacemi, a tím i ušetření prostředků na správu interních zdrojů. Corporate stránky byly implementovány do publikačního systému NetPublish stejně jako další prezentace společnosti Eurotel.

Hlavní předností nových stránek http://ma.eurotel.cz je sdílení obsahu mezi jednotlivými prezentacemi, a tím i ušetření prostředků na správu interních zdrojů. Corporate stránky byly implementovány do publikačního systému NetPublish stejně jako další prezentace společnosti Eurotel.

Uživatel si na titulní stránce vybere zda je tarifní nebo firemní zákazník. V další části prezentace jsou pak již informace "ušity na míru" pro danou kategorii - přehledně, srozumitelně a navíc v příjemném uživatelském prostředí.

Pro přihlášeného zákazníka jsou k dispozici ještě další formy personalizace, včetně online zasílání formulářů a změn jednotlivých účtů. "Nejdůležitějším úkolem bylo zařízení hladkého přechodu přihlašování zákazníků do systému - díky interním úpravám administrace zákazníků bylo možné tuto změnu provést bez přerušení provozu serveru," doplňuje Petr Jareš - Key Account Manager společnosti Et netera.

Hlavní předností publikačního systému NetPublish je důsledné oddělení obsahu prezentace od designu a použití tzv. publikačních řetězců. To umožňuje řídit tok informací do portálu z různých zdrojů díky rozvržení jednotlivých rolí v procesu publikování - od autora dokumentu, přes grafika, který dodá příslušné grafické prvky až po šéfredaktora, který určí, do jaké části webu má být příslušný dokument zařazen a poté jej publikuje do ostré verze.

 ma.eurotel.cz

Článek ze dne 22. listopadu 2002 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing