logo itpoint.cz

Infolinka Telecomu vyhrála

Nejlepší telefonické centrum má Český Telecom. Máte jiné zkušenosti? Napište je pod článek

Na prvním místě v testu telefonní dosažitelnosti a kvality služeb nabízených po telefonu se umístil Český Telecom. Výzkum, který si u vzdělávací společnosti Positive s.r.o. objednala média, porovnával telefonická centra tuzemských mobilních operátorů a Českého Telecomu. V kategorii kvality nabízených služeb získal Český Telecom 96% a v celkovém hodnocení tak mobilní operátory předstihl o 11%, 15% a v jednom případě dokonce o 22 %. Z pohledu telefonní dosažitelnosti pak společnost dosáhla maximálních 100%.

Pro hodnocení telefonátů použila společnost Positive standardizované dotazníky. Telefonní dosažitelnost i úroveň komunikace a nabízených služeb posuzovali testující operátoři komplexně. Svou roli zde hrála celková atmosféra telefonátu, aktivita pracovníka volané společnosti, jeho mluvený projev a samozřejmě užitečnost nabízených informací. Konečný údaj -, průměrná kvalita telefonních hovorů, - je podílem získaných bodů a jejich maximálního možného počtu pro danou společnost. Pro testování Českého Telecomu byla vybrána bezplatná linka telefonického centra služeb 800 123 456. Bližší informace o metodě testu a o jeho výsledcích naleznete na internetových stránkách zmíněné společnosti Positive.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 29. října 2002 - úterý