logo itpoint.cz

Internet OnLine ohlašuje 500 000 zákazníka

O vysoké číslo se zasloužila především služba pro bezplatné připojení na Internet QUICK.cz, kterou společnost nabízí od 1.10.2000, placené garantované služby vytáčeného přístupu přes modem a telefonní linku používá již více než 55 400 zákazníků.

Internet OnLine, organizační jednotka Českého Telecomu, na konci ledna přivítal 500 000 zákazníka svých služeb vytáčeného přístupu do Internetu. O vysoké číslo se zasloužila především služba pro bezplatné připojení na Internet QUICK.cz, kterou společnost nabízí od 1.10.2000. K tomuto vyhledávanému přístupu do Internetu se dosud připojilo 450 000 zákazníků. Placené garantované služby vytáčeného přístupu přes modem a telefonní linku používá k již více než 55 400 zákazníků.

Uživatelé mohou vstupovat do virtuálního světa informací, vzdělávání i zábavy nejen přes jednotné celonárodní číslo 0971103333 pro bezplatný přístup, ale také využívat nabídku placené služby. Výhodou je garance připojení k síti i v době provozních špiček, širší nabídka doprovodných služeb a bezplatný helpdesk 24 hodin denně. Pro komunikaci s našimi operátory může každý zákazník využít služeb Call centra IOL, které má jako jediné v České republice aplikaci pro www rozhraní. Znamená to, že se s operátory INTERNET OnLine může každý spojit nejen bezplatnou telefonní linkou 0800184084, ale přímo z Internetu využít mnoha dalších služeb na základě vyžádaného zpětného volání nebo chatu.

Také výrazné navýšení zahraniční konektivity na 100Mb/s a pravidelné posilování zálohované páteřní sítě se stávají podstatnou výhodou pro uživatele služeb IOL. Pravidelné rozšiřování služeb s přidanou hodnotou a využívání páteřní sítě Českého Telecomu, postavené na technologii ATM, se staly zárukou kvality, rychlosti a garantovaného přístupu především pro stabilní skupinu zákazníků placených služeb.

 www.iol.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 5. února 2002 - úterý