logo itpoint.cz

Jubilejní Oskarův zákazník získá volání za milion

Byl jsem v pravý čas na pravém místě - to si bude zřejmě říkat třicetiletý Mgr. Pavel Trnka, který se stal jubilejním milióntým zákazníkem sítě Oskar.

Byl jsem v pravý čas na pravém místě - to si bude zřejmě říkat třicetiletý Mgr. Pavel Trnka, který se stal jubilejním milióntým zákazníkem sítě Oskar. Zákazník z Prahy 2 si šťastnou SIM kartu s tarifem Volám Stále aktivoval 16. dubna, den poté, co ji zakoupil v Oskarově firemním obchodě.

Zákazník s číslem 1.000.000 získá od Oskara atraktivní výhody :

"Ráda bych při této příležitosti poděkovala všem naším zákazníkům za důvěru při volbě naší sítě a služeb.," uvedla Sylvie Scott, viceprezidentka pro marketing a prodej. Milióntého klienta získal Oskar za pouhé dva roky, jeden měsíc a deset dnů po zahájení komerčního provozu, což je i v evropském měřítku unikátní výkon. Oskarovi konkurenti měli po dvou letech budování své GSM sítě jen 450, respektive 300 tisíc zákazníků.

Podle studie americké společnosti DiamondCluster patří Oskar díky svému tržnímu podílu mezi evropskými třetími operátory do elitní první čtveřice. Za sebou nechává i společnosti tak zvučných jmen jako One2One (Velká Británie), E-Plus (Německo), Finnet (Finsko), Bouygues (Francie), Vodafone Hungary (Maďarsko) nebo Telia DK (Dánsko). DiamondCluster uvádí, že za Oskarovým úspěchem stojí především koncept "kvalitních služeb za dostupnější ceny", dokonale vybudovaná značka, jednoduchá a transparentní struktura tarifů, snadno použitelné služby a mimořádně rychle vystavěná síť.

 www.oskarmobil.cz

Článek ze dne 26. dubna 2002 - pátek