logo itpoint.cz

Linka 14119 končí

Více než 8 200 000 informací o telefonních číslech poskytly od neděle 22. září do středy 30. října 2002 infolinky Českého Telecomu. Zvládnout největší nápor dotazů pomohla i linka 14119. Společnost ji zavedla brzy po přečíslování, aby tím posílila dosavadní služby 14111 a 1180. Jen na tomto čísle vyřídili operátoři 250 000 telefonátů. Protože zájem o informace o nových telefonních číslech se vrací ke standardnímu, bude provoz dočasné informační linky 14119 k 31. říjnu 2002 ukončen.

Více než 8 200 000 informací o telefonních číslech poskytly od neděle 22. září do středy 30. října 2002 infolinky Českého Telecomu. Zvládnout největší nápor dotazů pomohla i linka 14119. Společnost ji zavedla brzy po přečíslování, aby tím posílila dosavadní služby 14111 a 1180. Jen na tomto čísle vyřídili operátoři 250 000 telefonátů. Protože zájem o informace o nových telefonních číslech se vrací ke standardnímu, bude provoz dočasné informační linky 14119 k 31. říjnu 2002 ukončen.

Pro informace o změnách telefonních čísel bude zákazníkům nadále k dispozici služba 14111. Vstupem pro vyhledání nového čísla je zde „staré“ účastnické číslo platné před přečíslováním. V provozu je samozřejmě i služba 1180 – Informace o telefonních číslech. Ta slouží, stejně jako dříve, ke zjišťování aktuálně platných telefonních čísel. Zákazník zde standardně uvádí jméno a adresu osoby nebo instituce, na které potřebuje kontakt poskytnout.

Vyhledávat telefonní čísla je možné i prostřednictvím internetových stránek Českého Telecomu.

Stále oblíbenější službou linky 1180 je Spojení hovoru na vyhledané číslo, která umožňuje zákazníkům Českého Telecomu nechat se přímo na požadované číslo přepojit. Ke spojení jim tak postačí jediné volání, hledaný kontakt si nemusejí zaznamenat a až následně jej vytáčet. Základní princip služby 1180 se touto novinkou nezměnil. Zákazník může ukončit hovor okamžitě po zjištění hledaného telefonního čísla. Bezprostředně po dodání základní informace mu však bude nabídnuta možnost přímého spojení. Tato služba je v provozu od května 2002 a během té doby jí využilo téměř 7 000 000 zákazníků.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 31. října 2002 - čtvrtek