logo itpoint.cz

Migrace nového poštovního systému pro služby INTERNET OnLine a QUICK.cz

Společné prohlášení společností Český Telecom a SUN Microsystems Czech k technickým potížím, které dočasně komplikují provoz poštovních služeb poskytovaných pod značkou INTERNET OnLine a QUICK.cz.

Společnost Český Telecom oznamuje, že se při migraci nového poštovního systému a zavádění produktu iPlanet dodaného společností Sun Microsystems Czech objevily technické potíže, které dočasně komplikují provoz poštovních služeb poskytovaných pod značkou INTERNET OnLine a QUICK.cz.

K celé situaci se vyjádřila společnost SUN Microsystems Czech :

"V České republice byl tento systém vybrán společností Český Telecom v rámci výběrového řízení, které proběhlo v září 2001. Přechod z původního poštovního systému na iPlanet započal na konci minulého týdne z důvodu potřeby Českého Telecomu plánovaně migrovat na nový systém. Během té se však objevily technické potíže, které zkomplikovaly uživatelům běžné používání poštovních služeb pod značkou INTERNET OnLine a freemailové služby QUICK.cz Konkrétně jde o zpomalení v přijímání příchozích zpráv. Toto zpomalení je způsobeno tím, že systém není dosud plně optimalizován a také proto, že krátkodobá odstávka systému vyvolala jeho zvýšené zatížení ze strany přistupujících uživatelů," uvádí Radomír Macek, marketingový ředitel GSO, SUN Microsystems Czech.

Dále dodává : "Jde o vývojově nejnovější a nejrozšířenější poštovní systém, který dnes používá celá řada firem velkého světového významu jako AOL (America On Line), AT T Wireless, China Telecom, E-Plus, France Telecom, GE, KPN Telecom, Lucent Technologies, Netscape.com, MobilKom A1, NTT DoCoMo, Orange, PolComTel (PLUS GSM), PTC (ERA), Seagate, Telecom Malaysia, Telefonica, Vodafone Airtouch a další. Výše uvedené společnosti se pro systém iPlanet rozhodly s cílem poskytnout svým zákazníkům celou řadu nových funkcí při zajištění vyšší bezpečnosti a spolehlivosti."

V současné době technici obou společností intenzivně pracují na doladění výkonu a optimalizaci celého systému, aby mohl řádně fungovat při plném zatížení a ke spokojenosti všech uživatelů.

Tomáš Budník, obchodní ředitel divize Imaginet ČESKÉHO TELECOMU, pod kterou spadají veškeré internetové služby, doplňuje: "Celý systém jsme si vybrali právě proto, že výše uvedené společnosti spravují celosvětově přes 310 miliónů poštovních schránek (mailboxů). Jejich cíl je totožný s naším – poskytnout svým zákazníkům celou řadu nových funkcí při zajištění vyšší bezpečnosti."

Celý tým zaměstnanců obou společností se snaží urychlit a optimalizovat provoz mailového systému iPlanet. Společně předpokládáme, že kompletní doladění systému proběhne do konce týdne.

Český Telecom a společnost SUN Microsystems Czech se zároveň omlouvá všem zákazníkům nového mailového systému za způsobené problémy.

Informace o formě kompenzace obdrží zákazníci v průběhu měsíce září.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 13. září 2002 - pátek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux