logo itpoint.cz

NextiraOne a Alcatel míří do segmentu hotelů s atraktivní nabídkou komunikačních řešení

Produkty Alcatel OmniPCX 4400 a optimalizované konvergenční přepínače řady Omni společnosti Alcatel pomohou nejen zlepšit služby pro hosty a správní služby, ale i snížit náklady, vytvářet zisk a zjednodušit provoz.

Společnosti Alcatel, NextiraOne a LLC, přední poskytovatel síťových řešení a služeb integrujících hlasové, datové a konvergované služby, oznámily zahájení společného projektu komunikačních řešení, jež budou vyhovovat specifickým potřebám hoteliérů. Produkty Alcatel OmniPCX 4400 a optimalizované konvergenční přepínače řady Omni společnosti Alcatel pomohou nejen zlepšit služby pro hosty a správní služby, ale i snížit náklady, vytvářet zisk a zjednodušit provoz.

"Díky spojení zdrojů společností NextiraOne a Alcatel mohou zákazníci hotelů využívat služeb světové úrovně a mezinárodní zákaznické podpory," uvedl Rick Snyder, generální ředitel pro profesionální služby společnosti NextiraOne. "S vedoucím světovým postavením společnosti Alcatel a prověřenými odbornými zkušenostmi v oblasti síťových řešení a služeb pro hotely společnosti NextiraOne jsme připraveni poskytovat novou úroveň globálních řešení pro skutečně mezinárodní odvětví," dodal.

"Alcatel chápe nároky specifického hotelového segmentuna spolehlivý komunikační systém, který obstojí i v budoucnosti a nabídne nejvyšší úroveň zákaznických služeb," uvedl Tom Wilburn, generální ředitel podniku Alcatel North America. "Produkt Alcatel OmniPCX 4400 ve spojení s IP telefonií a analogovou a digitální podporou představuje pro oblasti ubytovacích služebideální řešení."

Jednou z klíčových aplikací nabízených společně s produktem Alcatel OmniPCX 4400 je OmniTouch, paket s vestavěným multimediálním kontaktním centrem, který lze snadno rozvinout i spravovat a jenž umožní hoteliérům optimalizovat interakce se zákazníky a zlepšit zákaznické služby. Flexibilita tohoto nákladově efektivního řešení kontaktního centra umožňuje hotelům všech velikostí snadno rozšířit služby, a tak reagovat na rostoucí potřeby. Kontaktní centra tak mohou například monitorovat kvalitu zákaznických služeb, zajišťovat integraci s databází zákazníků či porovnávat profily volajících prostřednictvím směrování na základě znalostí operátorů (skills based routing).

Produkt Alcatel OmniPCX 4400 lze doplnit o více než 500 různých podpůrných hotelových služeb , jako jsou například systémy pro správu majetku, účtovací a tarifovací systémy , faxové služby, či služby hlasové pošty. Alcatel OmniPCX 4400 je schopen spolupracovat s přepínači dat a pobočkovými ústřednami PBX jiných dodavatelů, a nabízí tak zákazníkům flexibilitu na vysoce konkurenčním trhu.

S rozsáhlými zkušenostmi v oblasti implementace hlasových, datových a konvergovaných technologií pro největší provozovatele hotelů ve Spojených státech představuje společnost NextiraOne jednu z nejkomplexnějších řad produktů a jednu z nejširších nabídek služeb, které jsou pro hotely dostupné. Portfolio řešení pro hotely nyní zahrne i produkt OmniPCX 4400 společnosti Alcatel.

Alcatel dodává standardní IP komunikační řešení pro uspokojení potřeb podniků, které konvergují hlasové a datové sítě. Zákaznického server řady UNIX Alcatel OmniPCX 4400 může obsluhovat od 50 do 50 000 uživatelů, kterým nabízí bohatou škálu telefonních prvků na podnikové úrovni, od pobočkových až po IP telefony, stejně jako výkonné, integrované aplikace, jako je zpracování zpráv nebo mobilní a multimediální kontaktní centra, která mohou být soustředěna na jednom místě nebo provozována odděleně. Síťová infrastrukturní zařízení a bezpečnostní aplikace řady Omni společnosti Alcatel poskytují základ snadno dostupné sítě, která podporuje požadavky na kvalitu služeb, bezpečnost a správu.

Společnost NextiraOne sídlící v texaském Houstonu, patří mezi přední poskytovatele síťových řešení a služeb. Dodává řešení světové úrovně a komplexní služby, od plánování a návrhů až po implementaci, podporu a řízení hlasových, datových a konvergovaných komunikačních sítí. Jako celosvětová servisní organizace, která má k pro své produkty dispozici rozsáhlé portfolio certifikátů a odborných posudků, poskytuje společnost NextiraOne prvotřídní technologie od předních partnerů, jako je Alcatel, Nortel Networks a Cisco Systems. NextiraOne nabízí poradenství a vývoj nejrůznějších řešení - od aplikací pro kontaktní centra až po outsourcing síťové infrastruktury.

Společnost NextiraOne je vlastněna společností Platinum Equity ( www.peh.com ), globální organizací, která se specializuje na akvizice a strategické řízení společností působící v oblasti špičkových technologií. Pro další informace navštivte www.NextiraOne.com

 www.alcatel.cz

Článek ze dne 1. července 2002 - pondělí