logo itpoint.cz

NEXTRA úspěšně dokončila implementaci sítě Next Generation Network

Platforma NGN společnosti NEXTRA je založená na technologii SoftSwitch, dodávané společností Alcatel. Tato technologie umožňuje jak integraci služeb na bázi protokolu IP, tak integraci klasických služeb na bázi přepínání okruhů. Next Generation Network (NGN) představuje soustředění několika nezávislých sítí pro přenos hlasu, videa a dat do jedné, unifikované širokopásmové sítě.

Společnost NEXTRA Czech Republic s.r.o., poskytovatel komplexních komunikačních řešení a služeb, úspěšně dokončila první fázi implementace své sítě Next Generation Network (NGN). NEXTRA se tak stává vůbec první společností ve střední Evropě, která zahájila poskytování mezinárodních komunikačních služeb na této nové platformě.

"Naším hlavním cílem je přinášet zákazníkům nová moderní komunikační řešení," uvedl Michal Knor, ředitel Business Development společnosti NEXTRA Czech Republic s.r.o. "V souladu s naší strategií nám NGN, jako otevřená platforma, umožní vyvíjet a nabízet nové formy konvergentních řešení a služeb a to nejen u nás, ale i v dalších zemích, kde má NEXTRA své zastoupení," dodal Knor.

Díky spolupráci se svými pobočkami provozuje společnost NEXTRA Czech Republic s.r.o. síť NGN kromě České republiky také ve zbývajících zemích CEE regionu (Slovensko, Rakousko).

Platforma NGN společnosti NEXTRA je založená na technologii SoftSwitch, dodávané společností Alcatel. Tato technologie umožňuje jak integraci služeb na bázi protokolu IP, tak integraci klasických služeb na bázi přepínání okruhů.

Next Generation Network (NGN) představuje soustředění (konvergenci) několika nezávislých sítí pro přenos hlasu, videa a dat do jedné, unifikované širokopásmové sítě. Ekonomický benefit a rozsáhlé možnosti nové platformy ji předurčují k převzetí funkcí klasických přepínaných sítí a k jejich dalšímu rozšíření. NGN umožňuje vylepšení v rychlosti, nákladech, dostupnosti a adaptaci globální komunikace.

NEXTRA v průběhu letošního roku nabídne konvergovaná řešení pro veřejnou telefonní službu s pokročilými možnostmi konfigurace systému zákazníkem. Představí rovněž služby hlasové virtuální privátní sítě založené na protokolu IP s funkcemi, které dokáží plně nahradit klasické pobočkové telefonní ústředny outsourcingem správy k poskytovateli apod.

 www.nextra.cz

Článek ze dne 16. května 2002 - čtvrtek