logo itpoint.cz

Nová služba od Contactelu umožní firmám lépe komunikovat se zákazníky

Contactel nabízí zajištění činnosti klientova zákaznického oddělení (call centra), které vyřizuje dotazy, objednávky a stížnosti koncových zákazníků a veškerou další komunikaci mezi zákazníky a příslušnou společností.

Contactel uvádí na trh nový druh služby - zákaznický telemarketing (Inbound Telemarketing), který klientům pomůže efektivně komunikovat se zákazníky prostřednictvím profesionálních operátorů.

Contactel nabízí zajištění činnosti klientova zákaznického oddělení (call centra), které vyřizuje dotazy, objednávky a stížnosti koncových zákazníků a veškerou další komunikaci mezi zákazníky a příslušnou společností. Všechny telefonní hovory, emaily a faxy směřující na danou společnost budou přesměrovány na zákaznické komunikační centrum Contactelu, které však před zákazníky dané společnosti bude vystupovat jako společnost samotná.

"Při tvorbě tohoto produktu jsme využili zkušeností mateřské společnosti Tele Denmark, která má v této oblasti na dánském trhu vedoucí postavení," říká Jette Kruhoffer, obchodní ředitelka Contactelu. "Tento trend využívají západoevropské společnosti, které si externě objednávají všechny služby nesouvisející s vlastním předmětem jejich podnikání. Mohou se tak věnovat svým hlavním podnikatelským aktivitám."

Díky speciálně vyškoleným týmům Contactelu získá klient mimo jiné tyto výhody :

Služba je určena klientům, kteří chtějí svou společnost zákazníkům prezentovat profesionálně, bez časového omezení a nezávisle na použité technologii či velikosti poptávky.

Více informací o službě naleznete na www.contactel.cz nebo kontaktujte naše oddělení péče o zákazníka na čísle 0800 55 56 57.

 www.contactel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 15. ledna 2002 - úterý

I když neplatíte nejvíc? Do 30 dnů? Vzory textů, emailů, inzerátů. Fungují.
Jste často a opakovaně nemocní? Wobenzym, pomoc na posílení imunity
Moje Angličtina Kulhala, Dokud... ...Jsem Se S TÍm Neseznámila