logo itpoint.cz

Odstraňování následků požáru telefonní ústředny Českého Telecomu pokračuje

V průběhu celého víkendu pokračovalo postupné připojování dalších telefonních linek - práce na obnově telekomunikačního spojení budou i nadále běžet 24 hodin denně.

Pracovníkům Českého Telecomu se během pátku podařilo opět uvést do provozu další 2 tisíce telefonních stanic. Z původního celkového počtu 41 000 nefunkčních linek jich tak na území Prahy zůstává po zničujícím požáru telefonní ústředny mimo provoz zhruba 19 300.

Vzhledem k intenzitě prací budou moci specialisté Českého Telecomu pravděpodobně již od pondělka 28. ledna začít urychleně připojovat také zbývající nefunkční pobočkové ústředny a pronajaté datové okruhy. Ty patří firemním zákazníkům, kterých se současný stav dotýká nejbolestněji.

V průběhu celého víkendu pokračovalo postupné připojování dalších telefonních linek - práce na obnově telekomunikačního spojení budou i nadále běžet 24 hodin denně.

Český Telecom poskytne zákazníkům, jejichž telefonní stanice byla mimo provoz déle než 48 hodin (tj. do 11:00 hodin, 24. ledna 2002) slevu ve výši jejich stávajícího měsíčního paušálu. Příslušná částka bude odečtena z následujícího vyúčtování za telekomunikační služby (telefonního účtu). Další nabídka je připravována pro zákazníky, jejichž telefonní stanice budou mimo provoz déle než dva týdny.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 28. ledna 2002 - pondělí