logo itpoint.cz

Oskar garantuje vrácení peněz do 30-ti dní po nákupu

Vybrat si Oskara je nyní ještě snazší než kdykoliv předtím - každý zákazník má nákup telefonu bez rizika s garancí vrácení peněz do 30 dnů. Oskar svým přístupem podstatně překračuje jak požadavky zákona, tak i podmínky nabízené konkurencí.

Od 8. dubna mají Oskarovi zákazníci k dispozici další program, která jim usnadní život a zjednoduší výběr mobilního telefonu. Pokud si u Oskara pořídí telefon, ale nebudou s ním z jakýchkoliv důvodů spokojeni, mohou jej do 30-ti dnů opět vrátit. S plnou refundací ceny, bez rizika a bez jakýchkoliv obtěžujících otázek.

Záruka se vztahuje na telefon a s ním prodávané příslušenství, z pochopitelných důvodů však nemůže zahrnovat využité služby a předplacené karty.

Telefon mohou zákazníci vrátit buď přímo v obchodě, kde jej zakoupili, nebo jej zašlou zpět poštou. Podrobnější instrukce jsou uvedeny ve vratném listu, který je přiložen ke každému prodanému telefonu.

"Oskar je jediný operátor, který vychází zákazníkovi vstříc tím, že mu umožňuje berizikové vrácení zakoupeného přístroje. Nejenže citelně překračujeme povinnosti ukládané zákonem, ale i podmínky nabízené konkurencí," uvedla Sylvie Scott, viceprezidentka marketingu a prodeje. Český právní řád požaduje 14denní lhůtu pro vrácení produktu, a to pouze u zásilkových obchodů. Oskarova třicetidenní garance u všech telefonů je zcela ojedinělou a dobrovolnou službou Oskara zákazníkům.

 www.oskarmobil.cz

Článek ze dne 11. dubna 2002 - čtvrtek