logo itpoint.cz

Oskar je jediný český operátor, který soustavně zvyšuje tržní podíl

K 31. prosinci 2001 měl Oskar celkem 858 400 zákazníků, což znamená meziroční nárůst o 185 procent. Jen od října do prosince přitom společnost získala 178 000 nových uživatelů - více než v kterémkoliv jiném čtvrtletí od svého vstupu na trh.

Rekordní počet nových zákazníků, razantní nárůst tržního podílu i tržeb a otevřená cesta k "prvnímu miliónu" - tak úspěšnou bilanci má za sebou Oskar po roce 2001.

K 31. prosinci 2001 měl Oskar celkem 858 400 zákazníků, což znamená meziroční nárůst o 185 procent. Jen od října do prosince přitom společnost získala 178 000 nových uživatelů - více než v kterémkoliv jiném čtvrtletí od svého vstupu na trh.

Oskar byl vloni jediným operátorem GSM, který soustavně dokázal zvyšovat svůj podíl na českém trhu. Zatímco před rokem měl zhruba sedmiprocentní tržní podíl, na konci roku 2001 již s Oskarem volalo více než 12 procent domácích uživatelů mobilů.

"I přesto, že rok 2001 představoval teprve první úplný rok Oskarovy činnosti, patří již Oskar mezi nejznámější a nejoblíbenější značky na českém trhu. O Oskarově popularitě svědčí i fakt, že naše služby využívá již téměř každý desátý Čech." uvedla Karla Stephens, výkonná viceprezidentka společnosti Český Mobil.

Tržby se v roce 2001 zvýšily z 21,5 na 125,9 miliónu dolarů, v přepočtu 4.772 miliardy korun. Negativní hospodářský výsledek před započtením úroků, daní a odpisů se podařilo snížit o 49 procent z loňských 82 miliónů USD na 41,6 miliónu dolarů (1.533 mld. Kč).

"Výsledky roku 2001 dokazují, že se nám daří dosahovat rychlého růstu, rapidně zlepšovat hospodářský výsledek a současně kontrolovat náklady," dodala Karla Stephens. "Rovněž v letošním roce bude naším hlavním cílem ziskový růst."

 www.oskarmobil.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 8. března 2002 - pátek

Stáhněte si ZDARMA zkušební verzi systému M-Files