logo itpoint.cz

Oskar nabízí novou generaci internetové samoobsluhy

Úplnou novinkou v sekci Mé služby je možnost posílání skupinových esemesek. Jeden a tentýž text lze z Oskarovy Internetové Samoobsluhy rozeslat současně až na sedm čísel v Oskarově síti.

Od pondělí 4. března mohou Oskarovi zákazníci využívat služeb dalších zdokonalení Internetové Samoobsluhy. V nabídce odkazu Můj Oskar na www.oskarmobil.cz mohou zákazníci nyní ovládat svůj účet, aktivovat nové služby, prohlížet své faktury, posílat hromadné textovky nebo třeba pár kliky personalizovat svou vstupní WAPovou stránku. Všechno rychle, jednoduše, pohodlně a hlavně nonstop, protože Internetová Samoobsluha - Můj Oskar je zákazníkům k dispozici 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

Nabídka služby Můj Oskar je přehledně rozdělena do dvou sekcí: Můj účet a Mé služby. Můj účet shrnuje vše, co se týká plateb za Oskarovy služby : zákazníci zde zjistí aktuální výši plateb, prohlédnou si své poslední faktury, zkontrolují stav volací zálohy nebo si nastaví inkasní platbu. V Mých službách lze především aktivovat nebo měnit nastavení Oskarových služeb jako GPRS> Vždy připojen, podrobné vyučtování nebo třeba SMS E-mail.

Úplnou novinkou v sekci Mé služby je možnost posílání skupinových esemesek. Jeden a tentýž text lze z Oskarovy Internetové Samoobsluhy rozeslat současně až na sedm čísel v Oskarově síti. Textovky vytvořené v Oskarově Internetové Samoobsluze mají navíc vyšší prioritu než ty z veřejného webu, takže adresátům dorazí rychleji a bezpečněji.

"Žádný jiný operátor v České republice nenabízí svým zákazníkům tolik možností, jak jednoduše a pohodlně ovládat nabízené služby přes Internet," uvedla Sylvie Scott, vicepresidentka pro marketing a prodej. "Nová generace Internetové Samoobsluhy společně s nedávno uvedenými novinkami hlasové samoobsluhy náš trvalý náskok opět zvyšuje."

 www.oskarmobil.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 6. března 2002 - středa