logo itpoint.cz

Počet on-line zákazníků Českého Telecomu roste

Přes 94 000 návštěvníků využilo od ledna do listopadu tohoto roku webové stránky Českého Telecomu k objednávce nové či stávající služby. Společnost očekává, že do konce roku počet on-line zákazníků překročí sto tisíc.

Přes 94 000 návštěvníků využilo od ledna do listopadu tohoto roku webové stránky ČESKÉHO TELECOMU k objednávce nové či stávající služby. Společnost očekává, že do konce roku počet on-line zákazníků překročí sto tisíc.

Velký zájem zaznamenal ČESKÝ TELECOM,a.s., o objednávky e-účtu. Tato služba umožňuje elektronické zobrazení Vyúčtování za telekomunikační služby až za 12 předchozích období. Detailní e-účet pak navíc dovolí zákazníkům interaktivně řadit a prohlížet si hovory podle typů volání, volaného směru, čísla, data nebo dokonce hodiny.

"Za měsíce říjen a listopad, kdy je služba e-účet aktivní, si možnost detailního rozpisu hovorů na internetu objednalo téměř 2 000 uživatelů," sdělil Miroslav Jiřík, manažer pro elektronická média.

Celkově za necelé druhé pololetí roku 2002 shlédlo stránky ČESKÉHO TELECOMU 482 000 (počítáno na unikátní IP adresy), což je zhruba o 6% více než za prvních šest měsíců. Nejvíce navštěvovanou stránkou v posledních dnech je stále stránka týkající se celoplošného přečíslování a balíčku ISDN Sprint, na který aktuálně probíhá reklamní kampaň.

Přes web ČESKÉHO TELECOMU je možné objednat :

 www.telecom.cz

Článek ze dne 9. prosince 2002 - pondělí

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů