logo itpoint.cz

Podzimní setkání s partnery 2N Telekomunikace

V posledním říjnovém týdnu uspořádala společnost 2N Telekomunikace již tradiční Podzimní setkání s partnery. Akce připravená ve spolupráci s produktovými a obchodními partnery (mezi kterými se poprvé objevuje i česká softwarová firma Kerio Technologies, která navazuje na vývoj produktů společnosti Tiny Software se sídlem v Kalifornii), proběhla ve znamení hesla "Moderní, dostupná a profesionální telekomunikační technika pro malé a střední firmy".

Na sto třicet účastníků podzimní partnerské konference společnosti 2N Telekomunikace a. s., si ve středu 30. října z Kongresového centra Floret v Průhonicích u Prahy odneslo celou řadu zajímavých informací o nejnovějších produktech a technologiích této firmy a jejích partnerů.

Zvýšený zájem vyvolaly především prezentace možností využití komunikačních schopností inovované pobočkové ústředny ATEUS-OMEGA Business s CRM jako součásti firemních informačních systémů, postavených na různých produktech šitých na míru zákazníkům. Příkladem řešení pro středně velikou firmu byla presentace IS na bázi CRM systému od 2N v kolínské tiskárně Colognia, která tak současně vylepšila procesy řízení firmy i komunikaci se zákazníky. Velmi dobře fungují CRM s ústřednou ATEUS OMEGA Business i v rámci velkých řešení na bázi informačního systému LCS Noris, jak potvrdila presentace obchodního ředitele distributora elektronických součástek GM Elektronic s. r. o., ale také v systémech firmy OR-CZ či K2 ostravské společnosti Q.gir.

Největší úspěch však sklidily ukázky služby Kerio Voice Mail, která dokáže přes ústřednu ATEUS OMEGA Business i taková kouzla, jako je čtení e-mailů do telefonu (mobilu) perfektním syntetickým hlasem či dělat zvukového průvodce objednávkovým systémem.

Překvapením pak byla služba Web to Call (W2C), rovněž postavená na software česko-kalifornské firmy Kerio. Jednoduchost obsluhy tohoto B2C systému, kdy se obchodník stává aktivním poradcem při nákupu produktů přes firemní webové stránky oslovila všechny přítomné. Konstatování z kuloárů konference, že každý, kdo ovládá telebanking dokáže pracovat s Kerio Voice Mailem a W2C, bylo velmi trefné.

Atmosféru podzimní partnerské konferenci 2N Telekomunikace a.s. dokresluje fakt, že sál zůstal zaplněn až do pozdních odpoledních hodin, kdy lidé z různých IT a telekomunikačních firem diskutovali s odborníky 2N o předvedených novinkách.

Nelze opomenout ani prohlášení obchodního ředitele společnosti 2N Tomáše Trefného o výrazném snížení prodejních cen GSM bran všech typů pro prodejce a partnerské firmy – a to až o 45%. A v některých případech, jako u modelu ATEUS – GPRS-GSM brány, nejde jen o snižování nákladů na telefonování z mobilů a na mobily, ale i o celý balík přidaných služeb, jako je např. integrace s SMS serverem či levné ovládání a zabezpečení bytu, domu či kanceláří. V příštích dnech začne nabízet tyto služby na bázi ATEUS – GPRS-GSM brány s integrovaným SMS serverem i jeden z našich GSM operátorů.

Podzimní partnerská konference 2N Telekomunikace a. s. potvrdila, že název jedné z prezentací "Kontakt se zákazníkem je pro nás prvořadý" nebyl jen prázdným tvrzením, ale byl jakýmsi neoficiálním mottem celé konference.

 www.2n.cz

Článek ze dne 14. listopadu 2002 - čtvrtek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux