logo itpoint.cz

Pozice mobilních operátorů, využití MMS a mobilního internetu v českých firmách 10/2002

Agentura Digimark zabývající se výzkumy trhu v oblasti internetu a telekomunikací v podnikové sféře vydává novou studii "Pozice mobilních operátorů, využití MMS a mobilního internetu v českých firmách 10/2002", ktrá je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v říjnu 2002 a jehož se zúčastnilo 3010 firemních respondentů. Studie je zaměřena na zmapování pozice mobilních operátorů na trhu, využití mobilního internetu a MMS ve firmách.

Agentura Digimark zabývající se výzkumy trhu v oblasti internetu a telekomunikací v podnikové sféře vydává novou studii "Pozice mobilních operátorů, využití MMS a mobilního internetu v českých firmách 10/2002".

Studie je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v říjnu 2002 a jehož se zúčastnilo 3010 firemních respondentů. Studie je zaměřena na zmapování pozice mobilních operátorů na trhu, využití mobilního internetu a MMS ve firmách.

Výzkum se zaměřoval na tyto oblasti

V současné době se jedná o marketingově velmi aktuální téma a výsledky takovéto analýzy mohou být cenným zdrojem inspirace a informací pro marketingové působení mobilních operátorů při propagaci této technologicky pokročilé služby, stejně jako zdrojem inspirace pro vývoj aplikací a nabídek zaměřených na konkrétní skupinu uživatelů z firemního sektoru.

Popisované okruhy otázek studie rozebírá podrobně z velikostního, regionálního a oborového hlediska, některé výsledky také podle domácích a zahraničních firem či podle pozice respondenta ve firmě.

 www.digimark.cz

Článek ze dne 15. listopadu 2002 - pátek